شیری:گل به خودی برای هر مدافعی پیش می آید

شیری:گل به خودی برای هر مدافعی پیش می آید

هافبک سایپا که در دیدار با پدیده مشهد به تیمش گل به خودی زد، می‌ گوید این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید.


حامد شیری درباره پیروزی مقابل پدیده گفت: درست است که ما از لحاظ نتیجه ای تیم برتر میدان بودیم اما حریف واقعا فوتبال خوبی بازی کرد و پدیده از لحاظ فنی عالی بود اما بازیکنان تاثیرگذار ما در خط جلو باعث پیروزی شدند.
او در مورد صحبت حریفان سایپا مبنی بر تجربه بالای این تیم ادامه داد: مسلما با نفراتی که به تیم ما اضافه شده اند بار تجربی تیم بالا رفته است. ۳، ۴ بازیکنی که این فصل آمده اند همگی باتجربه هستند و همین باعث شده راحت تر کار کنیم و شرایط بهتر شود. الان اول فصل است انشاالله نتایج خوبی که گرفته ایم ادامه دار باشد.
مدافع سایپا در مورد گل به خودی که زد گفت: این مساله برای هر مدافع یا بازیکنی پیش می‌ آید. من هم در آن صحنه غفلت کردم و در جاگیری اشتباه داشتم. سرعت توپ هم بالا بود و من نتوانستم تصمیم درست بگیرم، پای خود را پرت کردم تا جلوی توپ را بگیرم اما متاسفانه توپ را به نوک پا زدم و وارد دروازه شد. پارسال هم در بازی با تراکتورسازی چنین اتفاقی افتاد اما کادرفنی بالای سر ما هستند و قطعا به بازیکنانی که در ترکیب می‌ گذارند اعتقاد کامل دارند.
شیری در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال‌خوزستان افزود: در این ۳ بازی ای که گذشته است من فکر می‌ کنم سخت ترین بازی مان با استقلال‌خوزستان باشد و آن هم به دلیل شرایط بد آب و هوایی اهواز و تیم خوبی است که ویسی جمع کرده. فیلم بازی این تیم را دیده ایم، ما هم با تجربه هستیم و سعی می‌ کنیم دست پر برگردیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین