وسیله‌بر:منتظرمی‌مانم که خدارادرنظربگیرند

وسیله‌بر:منتظرمی‌مانم که خدارادرنظربگیرند

داور کشورمان گفت: هیچ شکایتی ندارم اما منتظر روزی می‌مانم که آقایان از من عذرخواهی کنند.


بابک وسیله‌بر در واکنش به محرومیتش از قضاوت در فوتبال به دلیل اهانت به یکی از تماشاگران دیدار صبای قم – گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: متأسفانه اطلاعات غلطی به مسعود عنایت داده‌اند و بدون اینکه تحقیقی شود و یا از من سوالی بپرسند، تصمیم به محرومیتم گرفتند.

وی در واکنش به اینکه عنایت گفته است که ناظران این دیدار تأیید کرده‌اند که او به تماشاگر موردنظر اهانت کرده است، تصریح کرد: آقایان هرگونه که راحت هستند، عمل کنند. کاری با این حرف‌ها ندارم و منتظر آن روز می‌مانم که خدا را در نظر بگیرند و از من عذرخواهی کنند.

داور کشورمان افزود: یکی از تماشاگران در قسمت VIP به من فحاشی کرد که به همکارانم گفتم که یک نفر نیست جلوی او را بگیرد. این تنها جمله من بود، اما رئیس هیئت فوتبال استان قم به من گفت که نباید پاسخ آن هوادار را می‌دادم. در صورتی که پاسخی ندادم، بلکه به همکارانم گفتم که او فحاشی می‌‌کند. متأسفانه گزارش دادند که من به آن تماشاگر اهانت کرده‌ام و خیلی راحت محرومم کردند.

وسیله‌بر با ابراز ناراحتی از محرومیت خود عنوان کرد: تنها خدا می‌تواند سر ما را بِبُرد و آقایان نمی‌توانند سر من را بِبُرند. امیدوارم عنایت به اشتباهاش پی ببرد و بداند که با زندگی من بازی شد. من هیچ شکایتی ندارم، اما منتظر روزی می‌مانم که آقایان از من عذرخواهی کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین