فخیم‌زاده از بازی در نقش قنبر دیزل نوشت/ ناخدایی به‌نام میرباقری

فخیم‌زاده از بازی در نقش قنبر دیزل نوشت/ ناخدایی به‌نام میرباقری
مهدی فخیم زاده بازیگر سریال «دندون طلا» در یادداشتی از داوود میرباقری کارگردان این سریال را ناخدایی باتجربه دانست که می داند چگونه کشتی درام را هدایت کند.

مهدی فخیم زاده بازیگر نقش قنبر دیزل در مجموعه «دندون طلا» است که به کارگردانی داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است.

قسمت اول این مجموعه ۱۲ مرداد توزیع شد و در دسترس علاقمندان قرار گرفت و حالا فخیم زاده بازیگر این مجموعه یادداشتی را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است که در ابتدای آن به ویژگی های نمایش «دندون طلا» که آن هم به کارگردانی داوود میرباقری سال ها پیش روی صحنه رفت، اشاره کرده است.

وی در این یادداشت آورده است: «دندون طلا را می‌ شناختم، نمایشنامه‌ای زیبا و دل‌انگیر و اجرایی بسیار موفق داشت. وقتی شنیدم میرباقری قصد دارد آن را به سریال تبدیل کند، خوشحال شدم و خوشحال‌تر وقتی که به من پیشنهاد داد نقش قنبر دیزل را بازی کنم.

بعد از مختارنامه این دومین تجربه من با میرباقری بود. کار کردن با داود همیشه لذت‌بخش است چراکه او می داند از بازیگر چه می خواهد و چگونه او را به سوی شخصیت مورد نظرش هدایت کند. به همین دلیل وقتی با میرباقری کار میکنی هیج دغدغه‌ای نداری و با هیچ چالشی روبرو نیستی. تنها کافی است به او چشم بدوزی و به اشاراتش توجه داشته باشی و به‌عنوان یک هنرپیشه سعی در تبلور و عینیت بخشیدن به خواسته‌های او داشته باشی و مطمئن باشی که ناخدای با‌تجربه و ماهری است و می داند که چگونه کشتی درام و قصه اش را به ساحل جذابیت هدایت کند و تو می توانی بخشی از این جذابیت باشی.

«دندون طلا» کار خوبی است و من مطمئنم دیدنش لذت‌بخش خواهد بود و در کارنامه میرباقری جایگاه خاصی خواهد داشت«.

مهران برومند تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد و بازیگرانی از جمله مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، باران کوثری، سیامک صفری، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، طوفان مهردادیان، انوش معظمی، رسول نجفیان و محسن قاضی مرادی در آن به ایفای نقش می پردازند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین