دکتر ناصر سودانی عامل اصلی بیکاری در خوزستان را عنوان کرد ؛ استخدام نیروهای غیر بومی و عدم استفاده از پیمانکاران محلی !

دکتر ناصر سودانی عامل اصلی بیکاری در خوزستان را عنوان کرد ؛ استخدام نیروهای غیر بومی  و عدم استفاده از پیمانکاران محلی !

*  متاسفانه خوزستان به دلیل کم توجهی از عقب مانده ترین استان های کشورشده، این در حالی است که سود منابع نفت به جیب دیگران می رود و دودش به چشم مردم استان و این مساله درد آور است.

نماینده مردم اهواز گفت: اگر از پیمانکاران بومی استفاده شود، با توجه به اینکه پول پیمانکاران بومی در استان می‌ماند، گردش پول موجود در استان خود موجب ایجاد رونق اقتصادی خواهد شد.
ناصرسودانی نماینده مردم اهواز در خصوص آمار بالای بیکاری در استان خوزستان گفت: علت آمار بالای بیکاری در استان دو مورد است،یکی استخدام نیروهای غیربومی و دیگری عدم استفاده از پیمانکاران محلی است که این مساله کمر مردم خوزستان را در حوزه اشتغال خم کرده است و مسوولین استان و دولت یازدهم باید تدبیر کنند.
نماینده مردم اهواز ادامه داد: اگر از پیمانکاران بومی استفاده شود، با توجه به اینکه پول پیمانکاران بومی در استان می‌ماند، گردش پول موجود در استان خود موجب ایجاد رونق اقتصادی خواهد شد؛ چرا که در حال حاضر در تمام کارهای انجام شده در استان، پول از استان خارج شده و وارد بانک‌های تهران و شهرهای بزرگ دیگر می‌شود. وی افزود: متاسفانه چندی است اشتغال جدیدی را در استان شاهد نبوده ایم و بدتر از آن حتی فرصت‌های شغلی موجود را هم داریم از دست می‌دهیم باید اداره کار و امور اجتماعی شرکت‌ها و صنایع را ملزم به تبدیل وضعیت نیروهای غیربومی به بومی کند.
نماینده مردم اهواز خاطر نشان کرد : متاسفانه خوزستان به دلیل کم توجهی از عقب مانده ترین استان های کشورشده این در حالی است که سود منابع نفت به جیب دیگران می رود و دودش به چشم مردم استان و این مساله درد آور است. وی با اشاره به اینکه استان خوزستان دارای منابع خدادادی فراوانی در راستای توسعه اقصادی است،گفت : یکی از منابع خدادادی ش مناسب جهت توسعه کشاورزی که کمتر در کشور دیده می شود دیگری وجود بزرگترین پالایشگاه های کشور ومهمترین مراکز اقتصادی که متاسفانه  روستاهای اطرافشان آب شرب ندارند ؛فقر و بیکاری بیداد می کند.
سودانی  تاکید کرد: از دولت انتظار داریم با طرح های کارشناسی جهت آبیاری زمین های کشاورزی مردم در راستای افزایش محصولات کشاورزان به عنوان کالایی استراتژیک و تامین کننده امنیت کشور تلاش کنند .
وی تصریح کرد : استراتژیک ترین نقطه ایران خوزستان است که خدمت رسانی به مردم این استان و اداره امور آن نیاز به برنامه ریزی شبانه روزی دارد و امیدوارم ریشه برخورداری خوزستان در شاخص های مختلف با توجه به پتانسیل های آن بیشتر شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین