بیانیه باشگاه سیاه ‌جامگان بعد از استعفای خطیبی

بیانیه باشگاه سیاه ‌جامگان بعد از استعفای خطیبی

بعد از استعفای رسول خطیبی از باشگاه سیاه جامگان اسامی زیادی برای جایگزینی او مطرح شد.


باشگاه سیاه جامگان در برای آرام کردن جو این تیم و همچنین اسامی که برای جانشینی خطیبی مطرح می شود بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

بعد از پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه‌جامگان ابومسلم تصمیم بر این گرفت تا استعفای سرمربی خود را بپذیرد. طبق روال معمول، پس از این اتفاق، گمانه ‌زنی‌های رسانه‌ای درباره انتخاب سرمربی آغاز شد که لازم است در این باره توضیحاتی ارائه شود.

اول) با توجه به اینکه پس از دیدار با راه‌آهن در هفته پنجم، تعطیلات لیگ در راه است، لذا هیچ عجله‌ای برای انتخاب سرمربی جدید وجود ندارد و باشگاه در صدد است در کمال آرامش، کارنامه همه گزینه‌های موردنظر را بررسی و سرمربی را انتخاب نماید.

دوم) در حال حاضر هیچ گزینه داخلی و خارجی حتی در حد «نام» در هیات مدیره مطرح نشده و شرایط فنی تیم با کادر فنی موجود مناسب است. لذا با تمام احترام به مربیان بزرگ فوتبال کشور، تا کنون با هیچ یک از اسامی مطرح شده در رسانه‌ها به عنوان سرمربی مذاکره‌ای انجام نشده است.

سوم) وجود بارگاه منور امام رضا(ع) در مشهد تاییدی بر این است که بدون تردید کسی که قرار است سرمربیگری سیاه‌جامگان ابومسلم را بر عهده بگیرد، بایستی اولا عاشق مشهد و مردم آن و دوما دوست‌دار ابومسلم به عنوان یکی از ریشه‌دار ترین تیم‌های این کشور باشد تا حضورش به موفقیت تیم بینجامد.

چهارم) تا مادامی که هیات مدیره درباره گزینه مورد اشاره در بند سوم به جمع بندی نهایی نرسیده جناب آقای «سعید رمضانی» مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم و از بازیکنان باتجربه فوتبال کشور که دارای بالاترین مدرک مربیگری کشور است، با حفظ سمت فعلی، هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

پنجم) بدون شک انتخاب سرمربی سیاه‌جامگان ابومسلم با در نظر گرفتن همه جوانب و با مشورت کارشناسان و تایید نهایی هیات مدیره انجام خواهد گرفت، پس هواداران اطمینان داشته باشند تمام تلاش مجموعه مدیریتی باشگاه، سوق دادن این تیم به سمت و سوی موفقیت است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین