قائم‌مقام پدیده شاندیز: تراکتورسازی برای ما خوش یمن است

قائم‌مقام پدیده شاندیز: تراکتورسازی برای ما خوش یمن است

مجتبی سرآسیابی گفت: با نتیجه‌های خوبی که در چند سال اخیر بازی مقابل تراکتورسازی و تبریزی‌ها بدست آورده‌ایم در کل این بازی‌ها برای ما خوش‌یمن هستند.


قائم‌مقام باشگاه پدیده شاندیز پس از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی برابر تیم قدرتمندی چون تراکتورسازی که از بازیکنان، مربی و هواداران خونگرمی که همگی فاکتورهای ایده‌آل قهرمانی را در خود دارند بسیار سخت است اما بازیکنان ما امروز بسیار خوب و جنگنده ظاهر شدند و زحمت زیادی کشیدند.

سرآسیابی با بیان اینکه پدیده هنوز با فوتبال ایده‌آل و دلخواهش فاصله دارد، متذکر شد: احساس کردم بچه‌های ما در این تحت فشار بودند چراکه در چند بازی گذشته در عین شایستگی نتوانستیم به سه امتیازهای که به واقع حقمان بود برسیم و این موضوع به تیم فشار روانی وارد می‌کرد.

وی افزود: این پیروزی فشار را از روی ما برداشت و با حذف بار روانی، می‌توان از هفته‌های آینده نشست و فوتبال واقعی پدیده را دید. همت بالای بازیکنان و تجاربی که از یکسال حضور در لیگ‌برتر عاید تیم شده می‌تواند منجر به تسریع بیشتر در روند رو به رشد تیم شود.

قائم‌مقام پدیده در اظهارنظر نسبت به اتفاقات اخیر دیگر تیم فوتبال مشهد، سیاه‌جامگان نیز گفت: برای تیم همشهری خود احترام زیادی قائل هستیم و فقط امیدواریم هر چه خیرشان است اتفاق بیفتد و آنچه که به صلاح خود و نفع فوتبال مشهد است برای آنها رخ بدهد.

سرآسیابی در خاتمه با انتقاد از حمله کلیشه‌ای تیم‌ها به مبحث داوری خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم با مصاحبه‌ها و تحت فشار قرار دادن داوران، رفته رفته در حال خراب کردن فوتبال مملکت‌مان هستیم و هر قدر با حرفهایمان که الحق خیلی‌هایش هم به حق است به جامعه داوری فشار می‌آوریم، ضریب اشتباهات آنها که جوانتر هم شده‌اند بالاتر می‌رود. بهتر است حرفه‌ای تر عمل کنیم و به فوتبال‌مان کمک کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین