نمایش فیلم «ای برادر کجایی؟» برادران کوئن در جشنواره نیویورک

نمایش فیلم «ای برادر کجایی؟» برادران کوئن در جشنواره نیویورک

فیلم «ای برادر کجایی؟» به کارگردانی برادران کوئن در پانزدهمین سال ساختش در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درمی‌آید.

مسئولان برگزاری جشنواره فیلم نیویورک اعلام کردند که در جشنواره امسال که از ۲۵ سپتامبر تا ۱۱ اکتبر برگزار می شود، میزبان فیلم مستند پل توماس اندرسون و یک مستند در باره برایان دی پالما خواهند بود. در بخش دیگری از این جشنواره به مناسبت پانزدهمین سال ساخت فیلم «ای برادر کجایی؟» با بازی جرج کلونی و به کارگردانی برادران کوئن، این فیلم به نمایش درخواهد آمد.

فیلم مستند اندرسون با نام «Junun» به ماجرای سفر او همراه با جانی گرین وود آهنگساز و نیگل گودریچ مهندس گروه «رادیو هد» به ایالت راجستان هند می پردازد که در آنجا یکی از آلبوم های خود را ضبط کرده اند.

فیلم مستند «دی پالما» به کارگردانی نوا بام باخ و جیک پالترو نیز به زندگی حرفه ای «برایان دی پالما» کارگردان نامدار سینمای آمریکا می پردازد. دی پالما در کارنامه سینمایی اش کارگردانی فیلم های مختلفی از جمله «صورت زخمی» درسال ۱۹۸۳ با بازی درخشان آل پاچینو در نقش تونی مونتانا، «راه کارلیتو» در سال ۱۹۹۳، «تسخیر ناپذیران» در سال ۱۹۸۷ و فیلم های دیگری همچون «ماموریت غیر ممکن» و «انفجار» را دارد.

«قلب یک سگ» به کارگردانی لوری اندرسون، «پسر روح» به کارگردانی لازلو نمس و «Chevalier» به کارگردانی آتینا راشل تانگاری از دیگر فیلم هایی است که قرارست در این جشنواره به نمایش درآید.

علاوه بر فیلم «انفجار» در بخش رقابتی فیلم «آشوب» آکیرا کوروساوا ،«لمس زِن » کینگ هو و فیلم «ملاقات یا خاطرات و اعترافات» مانوئل دی اولیویرا نیز حضور خواهند داشت.

جشنواره فیلم نیویورک به مناسبت ۲۵ سال تاسیس «بنیاد فیلم» که موسس آن مارتین اسکورسیزی است، هفت فیلم بازسازی شده در این بنیاد را به نمایش می گذارد که در میان می توان به «دختر سیاه پوست»، «بهشت منتظر می ماند»، «روکو و برادرانش» اشاره کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین