بار الکتریکی صنایع اهواز ۲۳ مگاوات کاهش یافت

بار الکتریکی صنایع اهواز 23 مگاوات کاهش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با جلب مشارکت مشترکان صنعتی، بار الکتریکی صنایع این شهر از شبکه برق منطقه ۲۳٫۱ مگاوات کاهش یافت.
[بار الکتریکی صنایع اهواز ۲۳ مگاوات کاهش یافت]
به نقل از روابط عمومی این شرکت، ˈیدالله حضرتیˈ افزود: این طرح بویژه برای مشترکان صنعتی بالای یک مگاوات، یکی از راهکارهای مدیریت مصرف برق و کاهش بار شبکه در ساعات اوج مصرف فصل گرم است که از اواسط خرداد تا اواسط شهریور امسال اجرا شد.
وی افزود: در این طرح، صنایع بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با هماهنگی این شرکت، نسبت به کاهش بار به صورت شبانه روزی یا در ساعت پیک اقدام کرده و از تسهیلات وزارت نیرو در این طرح که شامل تخفیف بهای انرژی و دیماند است برخوردار می شوند.
حضرتی گفت: صنایع شهر اهواز حدود ۱۷ درصد انرژی الکتریکی مصرفی شبکه را به خود اختصاص می دهد که از این میان ۴۷ صنعت دارای دیماند بیش از یک مگاوات است.
رییس گروه مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز در باره میزان همکاری صنایع در طرح تعمیرات و تعطیلات صنایع در سال جاری گفت: به منظور اجرای مناسب این طرح، از ابتدای سال ۹۲ با ۱۰۶ صنعت اهواز مکاتبه و از اینها خواسته شد برنامه زمانبندی تعطیلات و تعمیرات واحدهای یر پوشش خود را در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تنظیم و ارسال کنند.
ˈسیدمهدی شریف زادهˈ با اشاره به اعلام همکاری ۵۵ مشترک صنعتی در این طرح اظهار داشت: پس از بررسی ها و اندازه گیری های به عمل آمده، مشخص شد ۳۹ صنعت شرکت کننده در این طرح کاهش بار داشته اند که از این ها ۲۷ صنعت با رعایت کردن تمام شرایط مشمول تخفیف شده اند که مجموع حداکثر کاهش بار همزمان آن ها ۲۳٫۱ مگاوات بوده است.
وی افزود: برای مشترکان صنعتی همکار در مجموع شش میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال تخفیف محاسبه شده که در صورت حساب برق مصرفی دوره های آتی آن ها لحاظ خواهد شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین