سودانی: امروز ساعت ۱۰:۳۹ تکفیری ها توسعه روابط تهران و بغداد را نمی خواهند تکفیری ها توسعه روابط تهران و بغداد را نمی خواهند

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و عراق گفت: هدف گروه های تکفیری از حمله تروریستی به متخصصان ایرانی و عراقی در استان دیالی عراق تحت تاثیر قرار دادن روابط تهران – بغداد است زیرا آنان از این روابط ناراحت هستند.
به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛«ناصر سودانی»افزود: امروز صهیونیسم دستانی به نام تکفیری ها در منطقه دارد که تمام مقاصد خود علیه مسلمانان را از این طریق عملیاتی می کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس، اقدامات تروریستی تکفیری ها را در راستای تحکیم سلطه صهیونیسم بین الملل دانست و گفت: آنها وحدت امت اسلام را نشانه رفته اند.
وی به اقدام اخیر تکفیری ها در استان دیالی عراق اشاره کرد و گفت: هدف آنها از حمله تروریستی به متخصصان ایرانی و عراقی، تحت تاثیر قرار دادن روابط اقتصادی و سیاسی دو کشور است.
سودانی با بیان اینکه تکفیری ها از رشد و توسعه عراق و همکاری این کشور با ایران ناخشنود هستند، گفت: نزدیکی سیاسی و اقتصادی تهران و بغداد موجب خشم صهیونیست ها شده است.
وی به سفر اخیر نوری المالکی نخست وزیر عراق به تهران اشاره کرد و گفت: این سفرها که با هدف توسعه هرچه بیشتر روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور صورت می گیرد، بیش از گذشته تکفیری ها و صهیونیست ها را عصبانی کرده است.
در حمله تروریستی به متخصصان ایرانی و عراقی پروژه گازرسانی که شامگاه جمعه رخ در استان دیالی عراق رخ داد، ۱۵ ایرانی و دو عراقی به شهادت رسیدند و هفت نفر نیز زخمی شدند که پنج نفر از مجروحان نیز ایرانی هستند که همگی در ایجاد خطوط لوله گاز ایران به عراق فعالیت داشتند

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین