امام جمعه اندیمشک: تصویب قطعنامه پیشنهادی رییس جمهوری درسازمان ملل موفقیتی بزرگ برای نظام است

 امام جمعه اندیمشک: تصویب قطعنامه پیشنهادی رییس جمهوری درسازمان ملل موفقیتی بزرگ برای نظام است

امام جمعه اندیمشک گفت: تصویب طرح پیشنهادی رییس جمهوری اسلامی ایران با موضوع جهان علیه خشونت و افراطی گری در سازمان ملل اثبات چهره واقعی ایران و انقلاب اسلامی در جهان است.
[تصویب قطعنامه پیشنهادی رییس جمهوری درسازمان ملل موفقیتی بزرگ برای نظام است]
حجت الاسلام ˈنعمت اله خدامیˈ در آیین نماز جمعه اندیمشک در مصلای این شهر افزود:در شرایطی که برخی قدرت های استکباری تلاش می کنند تا ایران را کشوری خشونت طلب معرفی کنند تصویب پیشنهاد رییس جمهوری در سازمان موفقیتی بزرگ و ارزشمند در عرصه بین المللی برای نظام اسلامی است.
وی تصویب این ایده رییس جمهوری را موجب خشم بیشتر رژیم خشونت طلب صهیونیست دانست و افزود: با تصویت این پیشنهاد در سازمام ملل رژیم صهیونیستی بیش از پیش در انزوا قرار گرفت.
حجت الاسلام خدامی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه بصیرت و سالروز حماسه ۹ دی افزود:داشتن آگاهی و بصیرت مهمترین گام در تشخیص توطئه های دشمن است.
وی گفت:موفقیت های ایران اسلامی در ابعاد مختلف ناشی از بصیرت و هوشیاری مردم بوده که در شرایط سخت با آگاهی خود مانع از آسیب های دشمن شده اند.
خطیب جمعه اندیمشک با اشاره به برنامه های دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات جامعه گفت:دولت باید با تمام دقت به این نکته اهتمام داشته باشد که مدیرانی دلسوز، متعهد،پایبند به ارزش های اسلام و انقلاب و پیرو خط امام را برای مسوولیت ها برگزیند.
وی همچنین با تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، خواستار برگزاری آیین های عزاداری باشکوه و منسجم مردم در این روز شد

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین