همایش سالروزتاسیس شرکت ملی حفاری دراهواز: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران :شرکت ملی حفاری نمادی از خودباوری ملی است

 همایش سالروزتاسیس شرکت ملی حفاری دراهواز: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران :شرکت ملی حفاری نمادی از خودباوری ملی است

معاون وزیرنفت و مدیرعال شرکت ملی نفت ایران ، شرکت ملی حفاری را نمادی از خودباوری ملی توصیف کرد و گفت : این خود باوری ملی توسط امام راحل به ارمغان گذاشته شده و ما مدیون آن عزیزهستیم .
[مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران :شرکت ملی حفاری نمادی از خودباوری ملی است]
سید رکن الدین جوادی پنج شنبه درآیین گرامیداشت سی و چهارمین سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران درمجتمع رفاهی ،فرهنگی این شرکت دراهواز گفت : مهمترین پیام امام راحل در صدور فرمان تاسیس شرکت ملی حفاری ایران این بود که ما باور کنیم که می توانیم چرخ صنعت عظیم نفت و حفاری را به چرخش درآوریم و از نیروهای خارجی بی نیاز شویم .
وی صنعت حفاری را از شاخه های مهم و اساسی بخش توسعه صنعت نفت و گاز کشور قلمداد کرد و گفت : هم اکنون ۵۰ درصد این صنعت مهم و پیچیده توسط بخش خصوصی و ۵۰ درصد دیگر توسط شرکت ملی حفاری ایران درسطح کشور انجام می شود.
جوادی افزود: رشد و توسعه صنعت عظیم و پیچیده نفت و گاز کشور درحالی درسه دهه اخیر درکشور ما رقم خورد که با انواع تحریم های ظالمانه و نا عادلانه مواجه بودیم و این توسعه مدیون اتکا به نیروهای داخلی و بهره گیری از جوانان این مرز و بوم بود.
معاون وزیرنفت باتاکید براینکه باید بتوانیم صنعت حفاری ایران را وارد عرصه جهانی کنیم ،اظهار داشت : ضروری است که ساختار فعلی شرکت ملی حفاری اصلاح شود و دراین راه باید روش ها اصلاح و تغییریابد تا بتوانیم حضوری مستمر و پایدار در رقابت های جهانی داشته باشیم .
جوادی با استقبال از خصوصی سازی شرکت ملی حفاری ایران براساس اصل ۴۴ قانون اساسی اظهار داشت : واگذاری این شرکت باید به صورت گام به گام و با یک درک صحیح و بهنگام صورت گیرد تا فرایند واگذاری دچار اشکال و اسیب نشود .
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه شرکت ملی حفاری به عنوان یک شرکت مادر بیش از حد بزرگ شده است ، چابک سازی این شرکت و دانش محوری آن را مورد تاکید قرارداد.
جوادی گفت : باید اصل آموزش و مدیریت این صنعت به معنای واقعی ،نهادینه شود تا بتوانیم این صنعت را سرپا نگه داریم .
معاون وزیر نفت درپایان باتقدیر از مجموعه ارزشمند شرکت ملی حفاری ابرازامیدواری کرد که این شرکت بتواند با نگاهی جهانی و رقابت پذیر وارد عرصه های رقابتی شود و سود این شرکت نیز افزایش یابد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین