رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان خبر داد؛ آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در شادگان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان خبر داد؛ آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در شادگان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان از آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس به‌منظور برخورد با متخلفان در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در شادگان

عبدالجلیل خباری اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه جاری تا ۱۵ مهرماه امسال آغاز و بر بازار و نحوه فروش ملزومات دانش‌آموزی نظارت ویژه‌ای خواهد شد.

وی افزود: گروه گشت ویژه این اداره از مراکز، فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف، کفش، لوازم التحریر و فرم مدارس بازرسی و با تخلفات احتمالی برخورد خواهد کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان تصریح کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی توسط عوامل فرصت‌طلب، اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط اعم از تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اتحادیه‌ مربوطه، مانند سال‌های گذشته تمهیدات لازم را برای برگزاری طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد: بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات اولویت‌دار با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی انجام می‌شود.

خباری در پایان بیان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات این اداره اطلاع دهند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین