مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان خبر داد؛ لزوم تثبیت اشتغال در خوزستان با حمایت‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان خبر داد؛ لزوم تثبیت اشتغال در خوزستان با حمایت‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان گفت: اگر ما در حال حاضر توانایی ایجاد فرصت شغلی نداریم، حداقل می‌توانیم اشتغال را با حمایت‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی در استان تثبیت کنیم.

خبرگزاری فارس: لزوم تثبیت اشتغال در خوزستان با حمایت‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی

رضا میرانی ظهر امروز در دومین نشست کمیسیون کارآفرینی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد با اشاره به گستردگی فعالیت‌های کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد:‌ پس از ادغام سه وزارتخانه کار و امور اجتماعی، تعاون و رفاه تنوع عملکردی وزارتخانه ما بسیار بالا رفت و ادارات کل در استان‌ها به لحاظ کاری با قشر بسیار وسیعی از اصناف و مردم در ارتباط هستند.

وی افزود: ایده ایجاد کمیسیون کارآفرینی با هدف کمک به صنوف به منظور انجام هر چه بهتر کارآفرینی و خلاقیت در استان مطرح شده و در نظر داشتیم استان ما در این زمینه برای دیگر استان‌ها الگو باشد، بنابراین، تلاش کردیم این موضوع را به نحو احسن در استان خودمان جا بیندازیم.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته کشور و استان ما درگیر اقتصاد دولتی بود و همیشه بخش خصوصی و تعاونی‌ها درگیر حمایت‌های دولتی بوده‌اند، اعتقاد ما بر این است در اتاق بازرگانی ظرفیت انجام کار وجود دارد که باید آن را به فعل درآورد و از آن استفاده کرد.

میرانی با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌هایی که کمیسیون کارآفرینی دنبال خواهد کرد، گفت:‌ در بحث کارآفرینی دو موضوع مدنظر است، یکی موضوع ایجاد فرصت شغلی و دیگری تثبیت فرصت شغلی؛ اگر ما کارآفرینان در حال حاضر توانایی ایجاد فرصت شغلی را نداریم، حداقل می‌توانیم اشتغال را با حمایت‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی تثبیت کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: در وهله نخست اولویت کاری کمیسیون، تقویت و حمایت از اعضای خود اتاق است، برای مثال اگر یک بازرگان در حوزه خلیج فارس فعال است، باید از او حمایت بکنیم تا بتواند منطقه فعالیتش را گسترش دهد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین