شکوری: مدیون سایپا و هوادار پرسپولیسم

شکوری: مدیون سایپا و هوادار پرسپولیسم

مدافع سابقاً پرسپولیسی تیم سایپا می گوید این تیم توان شکست سرخ پوشان را دارد و می تواند با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد این مهم را انجام دهد.


ابراهیم شکوری که اخیرا با قبولی در مقطع دکترا، در کنار ورزش به ادامه تحصیل خواهد پرداخت، در اینباره گفت: بعد از اتمام مقطع فوق لیسانس، در آزمون دکترا شرکت کردم و بعد از قبولی در آن آزمون و همینطور مصاحبه حضوری به لطف خدا توانستم در همان رشته مدیریت ورزشی و در تهران قبول شوم تا انشالله به ادامه تحصیلاتم بپردازم.

وی ادامه داد: همه تلاش من در رابطه با ادامه تحصیلم به این دلیل بود که بتوانم در رشته مورد علاقه ام درس بخوانم و در نهایت مدیری به مدیران ورزش ایران اضافه شود، بهرحال مثل خیلی از جوامع پیشرفته دنیا ما هم باید به سمت و سوی استفاده از مدیران تخصصی در حوزه ورزش برویم تا بتوانیم باعث پیشرفت تمام رشته های ورزشی در مملکت مان باشیم.

وی در ادامه راجع به شرایط تیم سایپا و حضور خود در ترکیب تیم گفت: تاکنون در سه بازی از پنج بازی تیم، در بازی حضور داشتم، بهرحال هر مربی تاکتیک هایی مدنظرش است و متناسب با هر بازی نفرات خود را به زمین می فرستد. من هم یک بازیکن حرفه ای هستم و با تجربه ای که دارم می فهمم این نظر کادرفنی است که چه کسی بازی کند و چه بازیکنی در زمین حضور نداشته باشد. اصولا حرفه ای گری فقط به من به عنوان یک بازیکن می گوید که درست تمریناتم را انجام دهم، باقی امور دست کادرفنی تیم است.

مدافع تیم سایپا درباره علاقه و حضور خود در تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است، همه می دانند که من قلبا این تیم را دوست دارم، اما در حال حاضر بازیکن تیم سایپا هستم و با تمام انگیزه و وجودم برای تیم فعلی ام بازی می کنم، هیچوقت منکر عشق و علاقه ام به پرسپولیس نشده ام بهرحال همه ایرانی ها در وهله اول یا پرسپولیسی هیتند یا استقلالی، اما نمی توانم نگویم که مدیون تیم سایپا هم هستم، من از نوجوانی در جمع سایپایی ها بوده ام و پیشرفتم در فوتبال را مدیون این تیم هستم.

وی در رابطه با بازی با تیم سابق خود گفت: دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شده است، امیدوارم به ورزشگاه بیایند و بازهم به یاد روزهای خوبی که با هم داشتیم دیدار تازه کنیم، برای این بازی نیز باید بگویم ما توان شکست پرسپولیس را داریم چرا که بازیکنان خوبی داریم و این موضوع می تواند به کسب سه امتیاز در این بازی به ما کمک کند.

وی در رابطه با بازی در تیم پرسپولیس و فشار وارده به بازیکنان گفت: کاملا مشخص است که بازی کردن در تیم های بزرگ سخت است، بازی در پرسپولیس بسیار هم بسیار سخت و هم بسیار استرس زاست، بازیکنی جدید وقتی وارد تیم می شود نگاه های زیادی را روی خود حس می کند و همین موضوع شرایط را برای او سخت می کند. البته بعضی ها می توانند از این هجوم نگاه ها به خوبی استفاده کنند اما برای بعضی ها هم باعث ایجاد فشار روحی و روانی می شود.

شکوری در پایان گفت: در موفقیت من در آزمون دکترا خیلی ها به کمک حال من بودند که باید از تمام آنها تشکر کنم، باید از اساتیدم در دانشگاه تشکر کنم چرا که با من همکاری زیادی داشتند، روزهای زیادی بود که تمرینات سخت و بازی در پیش داشتم اما اساتید محترمم نهایت همکاری را با من داشتند، در طرف مقابل هم از مربیانم تشکر می کنم که آنها هم با بنده همکاری داشتند و اجازه می دادند سرکلاس ها حضور پیدا کنم، از هم تیمی هایم و کارمندان باشگاه های سایپا و پرسپولیس خیلی به من کمک کردند که از همه آنها ممنونم و نفر آخر نیز حاج حبیب کاشانی که در مقطع فوق لیسانس مشوق اصلی من بود و کمک زیادی داشت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین