پانادیچ: سایپا تیم متفاوتی است

پانادیچ: سایپا تیم متفاوتی است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه ایجاد موقعیت گلزنی نقطه قوت سرخپوشان است گفت: باید به روند پیروزی‌هایمان تداوم ببخشیم.


آندره پانادیچ در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی که با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان همراه بود، گفت: ما پیش از این مسابقه زمان زیادی بازیکنان ملی‌پوشمان که تعدادشان زیاد نیز بود را در اختیار نداشتیم و آن‌ها تنها یک روز پیش از این مسابقه به ما اضافه شدند.

وی افزود: این دیدار در جام حذفی برگزار می‌شد و ما باید این مسابقه را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم که خوشحالم به هدفمان رسیدیم. این مسابقه بازی سختی برای ما محسوب می‌شد. پیکان خوب بازی کرد و کار ما را برای دقایقی سخت کرد. اما در جام حذفی باید برد که ما هم به هدفمان رسیدیم و به مرحله بعد راه‌ پیدا کردیم.

دستیار اول برانکوایوانکویچ در رابطه با اینکه پرسپولیس موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهد، اظهار داشت: این یک پوئن مثبت برای ما محسوب می‌شود که می‌توانیم موقعیت گل ایجاد کنیم. اگر قرار باشد که همه توپ‌ها گل شود، می‌خواهیم در هر مسابقه ۱۰ گل بزنیم. اما این طبیعی است که تمام موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود. البته ما در تلاش هستیم تا در تمرینات این مساله را برطرف کنیم و تعداد گل‌هایمان در بازی‌ها را افزایش دهیم.

پانادیچ در خصوص دیدار روز چهارشنبه مقابل سایپا در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: سایپا تیمی است که فوتبال خوبی انجام می‌دهد. این تیم نسبت به سایر حریفانمان متفاوت فوتبال بازی می‌کند. اما ما می‌خواهیم روند مثبت‌مان را ادامه دهیم و به پیروزی‌هایمان تداوم ببخشیم. امیدوارم با ارئه بازی خوب در این مسابقه بتوانیم به پیروزی برسیم و هوادارانمان را شاد کنیم.

وی ضمن اشاره به عملکرد مهدی طارمی در پرسپولیس و تیم ملی خاطرنشان کرد: طارمی بازیکن خوبی است. او در هر مسابقه حداقل یک گل را به ثمر رسانده که این مسئله بیانگر این است که این جوان پتانسیل بالایی دارد. او باید بیش از این‌ها کار کند. زیرا طارمی می‌تواند خلیی بهتر از این نیز شود و روزبه‌روز پیشرفت کند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شایعه حضور برانکو در تیم ملی کرواسی گفت: این سوالی است که من نمی‌توانم به آن پاسخ بدهم و بهتر است جواب این سوال را از خود برانکو بپرسید. من هیچ اطلاعاتی در این باره ندارم.

پانادیچ در پایان در رابطه با انتشار مبلغ قرارداد‌ها تصریح کرد: این مساله اصلا خوب نیست که رقم قرارداد‌ها اعلام شود. زیرا این مساله جزو اسرار است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین