کمالوند: درباره پروپجیچ حق را به استقلال می‌دهم

کمالوند: درباره پروپجیچ حق را به استقلال می‌دهم

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز می گوید وقتی کارت بازی بازیکنی صادر می شود دیگر نمی توان به آن اعتراض کرد به همین دلیل اعتراضی نسبت به بازی پروپجیچ ندارم.


فراز کمالوند در رابطه با بازی آینده تیمش در مقابل استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی در سطح ایران و آسیاست و می توانیم بگوییم پرمهره ترین تیم ایران است. یقینا بازی خوب و زیبایی در مقابل آنها خواهیم داشت.
وی ادامه داد: به غیر از ترشیز و درویشی باقی بازیکنانمان را در اختیار داریم و سعی می کنیم با گرفتن سه امتیاز این بازی خودمان را در جدول تثبیت کنیم.
کمالوند در ادامه گفت: به نظر من فوتبال داخل زمین است و باید در زمین نتیجه گرفته شود. اخیرا عنوان شده بنده نسبت به بازی پروپجیچ در مقابل تیم خودمان هیچ اعتراضی ندارم چراکه معتقدم وقتی کارت بازی یک بازیکن صادر می شود دیگر نمی توان به آن اعتراض کرد. بنده نیز هیچ اظهارنظری نسبت به بازی کردن یا نکردن این بازیکن ندارم و اتفاقا در مورد این بازیکن حق را به تیم استقلال می دهم.
کمالوند در پایان گفت: من از آقای تاج و سازمان لیگ بسیار تشکر می کنم چراکه تمام تلاش خود را کرده اند اما ای کاش بازی ما در تبریز با بازی های تیم تراکتر یکساعت نبود تا هواداران فوتبال در تبریز از دیدن بازی زیبایی مثل بازی گسترش و استقلال لذت ببرند. امیدوارم دوستان در سازمان لیگ این موضوع را مدنظر قرار بدهند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین