چینی: حرف زدن درباره داوری فایده ندارد

چینی: حرف زدن درباره داوری فایده ندارد

دستیار علی منصوریان می‌ گوید همانطورکه در بازی با استقلال نسبت به قبل نمایش خوبی داشتند، هفته به هفته نفت به شرایط آرمانی اش نزدیکتر می‌ شود.


علی چینی در مورد شکست مقابل استقلال در هفته پنجم گفت: ما مقابل استقلال خوب بودیم بخصوص در نیمه دوم که خیلی فشار آوردیم ولی بدشانسی گریبانگیرمان شد می‌ شد گل نونگ را آفساید نگرفت در ضمن اگر خطا روی مومنی پنالتی اعلام می‌ شد، شاید روند بازی عوض می‌ شد. البته ما در بحث داوری ورود نمی‌ کنیم چون اتفاقی است که افتاده و صحبت کردن راجع به آن فایده ای ندارد ولی در کل از بچه هایمان راضی بودیم زیرا چیزهایی که می‌ خواستیم را خوب اجرا کردند.

نیمه اول متوجه شدیم راه های نفوذی استقلالی ها کدام است بنابراین نیمه دوم بسیار بهتر بازی کردیم.
او در مورد دیدار پیش رو با ذوب‌آهن ادامه داد: این هفته بازی سختی در اصفهان داریم، ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است، تلاشمان را می‌ کنیم که بتوانیم حداقل یک امتیاز را بگیریم. اگر ۳ امتیاز نصیبمان شود که خیلی بهتر است.

مربی نفت در مورد مساله علی بیرانوند نظرش را اینگونه بیان کرد: در نهایت سرمربی و کادرفنی تصمیم گیرنده هستند. بیرانوند هم جوان است ولی باید سعی کند همیشه بهترین تصمیم را بگیرد. ما در هر بازی ۳، ۴ تغییر را داریم و به همین دلیل است که بچه های ما خیلی انگیزه دارند، بین هیچ بازیکنی هم تبعیض قائل نمی‌شویم.

هنگامی که از چینی سوال شد دلیل نتیجه نگرفتنشان فقط عدم هماهنگی است یا مساله دیگری نیز وجود دارد پاسخ داد: اتفاقا ما به هماهنگی رسیده ایم. ۴ بازی اول عدم هماهنگی به دلیل تغییرات رخ داده مشاهده می‌ شد. اتفاقا تیم مان از لحاظ مهره ای نسبت به پارسال خیلی بهتر شده. تنها تفاوت ما با پارسال این است که بدشانس شده ایم. پارسال توپ هایمان درون دروازه می‌ نشست اما امسال نه. ولی این بدان معنا نیست که مهاجمان ما مشکل دارند اتفاقا آنها خوب کار می‌ کنند و خدا را شکر در بازی با استقلال پای نونگ به گلزنی باز شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین