منصوریان صلاح بازیکنان نفت را می‌خواهد

منصوریان صلاح بازیکنان نفت را می‌خواهد

مربی تیم نفت می گوید رسانه ها نباید باعث بزرگ جلوه دادن بعضی از اتفاقات موجود در فوتبال شوند.


محسن سیدی در رابطه با اتفاقات اخیر باشگاه نفت و اختلاف دروازه بان این تیم گفت: بهرحال تمام این مسئله رسانه ای شد و دیدیم که چه اتفاقاتی افتاد، فوتبال همین است و زمانی می بینیم اختلافاتی درون یک خانواده می افتد، مهم این است که آن اختلاف به خوبی حل و فصل شود و تیم را دچار حاشیه نکند که خدا رو شکر به خاطر درایت مدیریت و سرمربی این اتفاق برای تیم ما نیفتاد.

وی ادامه داد: هر مسئله نابجایی اگر از ابتدا جلویش گرفته شود دیگر ادامه پیدا نمی کند، این مسئله هم انشاالله خیر است، سرمربی تیم تشخیص داد که یک بازیکن را عوض کند، مثالی می زنم، غذا خوردن خیلی خوب است ولی غذا خوردن زیاد می تواند کسی را مریض کند، شاید صلاح باشد یک زمانی غذا خوردن کسی تحت کنترل باشد، الان هم همینجور است، سرمربی تیم به دلایلی تشخیص می دهد برای موفق شدن بازیکنی به صورت مقطعی از او بازی نگیرد.

مربی نفتی ها ادامه داد: آقای منصوریان و کادرفنی قطعا همیشه بهترین حالت را برای بازیکنانشان می خواهند ولی اگر جایی قرار است بازیکنی تخطی کند مربی حرفه ای روبروی وی می ایستد، اکنون هم همین اتفاق افتاده و یقینا چیز مهمی نیست و به زودی به حالت اولیه خود برمی گردد. این اتفاق اولین بار نیست که در فوتبال ایران می افتد و آخرین بار نیز نخواهد بود.
وی در ادامه گفت: از رسانه ها هم یک خواهش دارم، این گونه اتفاقات را بیش از حد بزرگ نکنند، این بازیکنان الگوی خیلی از جوان ها هستند و ممکن ناخواسته باعث اتفاقاتی ناخوشایند شوند. بازیکنان همیشه سعی می کنند اصول جوانمردی را رعایت کنند حال در میان شاید زمانی اشتباهی از آنها سربزند، بزرگ کردن آن اشتباه می تواند ضربه جبران ناپذیری به آنها بزند.

سیدی در رابطه با علت این تصمیم گفت: سرمربی یک تیم با همفکری اعضاء کادرفنی به این نتیجه می رسد که برای هر بازی از چه بازیکنانی استفاده کند، هربازیکنی هم با حالت های خود به یک مربی نشان می دهد که می تواند بازی کند یا خیر، یک بخش فیزیکی است که در تمرینات مشخص می شود و میزان آمادگی بدنی یک بازیکن را نشان می دهد و یک بخش هم روانی است و مربیان با صحبت در مورد آن بازیکن به این نتیجه می رسند که وی از نظر روحی و روانی آماده بازی هست یا خیر.

وی در رابطه با حضور شیخ ویسی درون دروازه این تیم در بازی با استقلال گفت: وحید بدون شک یکی از بهترین دروازه بانان ایران است، وی از نظر فنی و اخلاقی مورد تایید کادرفنی است، اتفاقا یکی از دلایل خوب بودن بیرانوند، دروازه بانان دیگر تیم از جمله شیخ ویسی بودند.

این مربی در مورد تاثیر مربی دروازه بان ها در ترکیب تیم و انتخاب دروازه بان اصلی گفت: یک مربی حرفه ای همیشه نظر مربیان دیگر تیمش برای او اهمیت دارد، منصوریان نیز یک مربی کاملا حرفه ای است و دائم راجع به کیفیت فنی گلرها با بنده مشورت می کند، این سال ها که فوتبال دیگر از حالت سنتی خود خارج شده هرکدام از مربیان جایگاه ویژه ای دارند، در کلاس های پیشرفته مربی دروازه بانی آسیا که سال گذشته سپری کردیم، مدرس AFC تاکیر می کرد که مربیان دروازه بان اگر راهی و یا شیوه دفاعی برای کمتر گل خوردن تیم دارند باید با کادرفنی در میان بگذارند.

وی در پایان راجع به مربیان باثبات دروازه بانی در لیگ گفت: بنده نیز هشت سال است که تلاش می کنم در این زمینه موثر باشم و باید بگویم که مربیان بسیار خوب زیادی داریم که در لیگ فعالیت می کنند، مربیانی باثباتی داریم که سال هاست شاگردان موفقی را تحویل فوتبال ایران داده اند، افرادی مانند محمد حبیبی که بیشتر از پانزده سال است در این زمینه فعالیت می کند،

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین