استاندار خوزستان: بدون مشارکت مردم در پشتیبانی از جبهه‌ها اقدامات به نتیجه نمی‌رسید

استاندار خوزستان: بدون مشارکت مردم در پشتیبانی از جبهه‌ها اقدامات به نتیجه نمی‌رسید

استاندار خوزستان با بیان اینکه بسیج نیرو‌ها و امکانات در جنگ تحمیلی به خوبی انجام شد، گفت: اگر مشارکت مردم در قالب ستادهای پشتیبانی جنگ نبود، اقدامات به جایی نمی‌رسید.

خبرگزاری فارس: بدون مشارکت مردم در پشتیبانی از جبهه‌ها اقدامات به نتیجه نمی‌رسید

عبدالحسن مقتدایی یکشنبه شب در آئین تجلیل از مسئولان ستادهای پشتیبانی شهرستان آبادان در دوران دفاع مقدس در محل سینما نفت آبادان اظهار کرد: دفاع مقدس به مثابه پلی است که دو سر آن را مردم تشکیل می‌دهند اما حکومت صدام با تمامی ساز وبرگ و تجهیزاتی که در اختیار داشت از حیث نیروهای مردمی بی‌بهره بود.

استاندار خوزستان موفقیت‌ها کسب شده در دوران جنگ تحمیلی را مرهون کمک‌های مردمی، امدادهای غیبی، همراهی همگانی و پشتیبانی همه جانبه نیرو‌ها خواند.

وی اظهار کرد: هنر حضرت امام (ره) در صدور فرمان شکست حصر آبادان این انگیزه را در میان رزمندگان ایجاد کرد که از یکدیگر سبقت بگیرند.

مقتدایی تصریح کرد: تصمیم داریم تا در آئین‌های مختلف از پیشکسوتان و پشتیبانی کنندگان در دوران دفاع مقدس در شهرستان‌ها تجلیل کنیم.

استاندار خوزستان گفت: آیت الله جمی، آیت الله طرفی، مرحوم رشیدیان نماینده فقید مجلس در آن دوران اقدامات زیادی برای ساماندهی نیرو‌ها در شهر انجام دادند.

مقتدایی افزود: با تشکیل ستادهای پشتیبانی جنگ همچون سوخت، ارزاق و بهداری و درمان کار حمایت و خدمات رسانی به رزمندگان در خط مقدم به خوبی انجام شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خاطره‌ای از خاکسپاری رزمندگان در منطقه ذوالفقاری و آغاز حمله عراق و محاصره حدود یکساله شهر آبادان پرداخت.

وی همچنین از خدمات «غلامرضا محمدجعفری» فرماندار وقت آبادان در دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین