آیت الله موسوی جزایری: ملت ایران با تبعیت از ولایت از میدان‌ها پیروز بیرون آمده است

آیت الله موسوی جزایری: ملت ایران با تبعیت از ولایت از میدان‌ها پیروز بیرون آمده است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: ملت ایران با تبعیت از امام زمان، بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب در مقابله با بحران‌ها از میدان‌ها پیروز بیرون آمد.

خبرگزاری فارس: ملت ایران با تبعیت از ولایت از میدان‌ها پیروز بیرون آمده است

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری یکشنبه شب در آئین تجلیل از مسئولان ستادهای پشتیبانی شهرستان آبادان در دوران دفاع مقدس در محل سینما نفت آبادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و در پیش بودن عید ولایت و امامت اظهار داشت: به فرموده رسول الله، کسی که انسان‌ها را از بردگی نجات دهد، ولی آنان است و از این رو وظیفه داریم تا روز قیامت ولایت فقیه را تبلیغ کنیم.

وی با بیان اینکه ایران خانه اهل بیت و پایگاه حضرت ولی عصر (عج) است، اظهار کرد: ملت و کشوری امروز می‌تواند پرچم ولایت را بلند کند که نظام ولایت را تاسیس کرده باشد و جرات کند تا در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کند.

جزایری تصریح کرد: ملت ایران اسلامی پس از گذشت ۳۶ سال از تاسیس نظام جمهوری اسلامی هنوز از آرمان‌های مقدس آن کوتاهی نکرده و بر سر بیعتمان با امام زمان (عج) و امام (ره) و تمامی آرمان‌هایمان با هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم.

امام جمعه اهواز گفت: ملت ایران با تبعیت از امام زمان، بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب در مقابله با بحران‌ها از میدان‌ها پیروز بیرون آمد.

جزایری افزود: عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان سرآغاز پیروزی‌های رزمندگان اسلام در عملیات‌های بعدی شد.

وی اظهار کرد: در آن زمان، آیت الله موسوی اردبیلی به عنوان نماینده امام خمینی از تهران به آبادان آمد و به اتفاق یکدیگر به مقر ارتش رفتیم، در آن نشست با حضور شهیدان فکوری، نامجو و فلاحی تقسیم کار صورت گرفت و زمان انجام عملیات نیز مشخص شد.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت جان باختن جمعی از حاجیان بیت الله الحرام در منا، و محکومیت این مسئله تصریح کرد: حادثه منا حادثه‌ای دردناک و غم انگیز است و خدا لعنت کند عناصر خبیث فتنه گر و شیطان صفت وهابی را که مخالف اهل بیت هستند.

وی با اشاره به جنایات رژیم آل سعود در یمن یادآور شد: باید مجامع بین المللی از این جنایتکاران بپرسند که مردم بیگناه یمن به چه جرم و گناهی کشته می‌شوند؟

جزایری ابراز امیدواری کرد تا خداوند انتقام خون تمامی شهدای را از آل سعود بستاند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین