فیلم «او» از خوزستان به اسپانیا رفت

فیلم «او» از خوزستان به اسپانیا رفت
اهواز – فیلم داستانی «او» به کارگردانی علی حیاتی و تهیه کنندگی حوزه هنری خوزستان به پنجاه و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند و کوتاه بیلبائو اسپانیا راه یافت.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان خوزستان، این جشنواره از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ نوامبر سال ۲۰۱۵ (۲۲ تا ۲۹ آبان ماه) جاری با شرکت ۲۰ فیلم داستانی در بخش مسابقه در شهر بیلبائو اسپانیا برگزار می شود.

فیلم های برتر شرکت کننده، به بخش اصلی (بخش مسابقه اسکار) این جشنواره راه پیدا می کنند. فیلم داستانی «او» با مضمونی اجتماعی به مشکلات و مسائل زنان در جامعه امروز می پردازد که در ۱۰ جلسه در اهواز و شوشتر جلو دوربین رفته است.

علی حیاتی پیش از این با فیلم های «سایه خاموش من» و «جوخه» در چندین جشنواره ملی و بین المللی شرکت و جوایزی کسب کرده است. در فیلم «او» لیلا قطب الدین، فردین ارفع، خدیجه بابادی، محمد غدیرزاده، علی بنائیان، مجید صادپاپی و تیام صادپاپی ایفای نقش می کنند.

علی حیاتی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه و تدوین این فیلم را نیز انجام داده است و رضا تیموری به عنوان فیلمبردار، علیرضا شیرالی صدابردار، احمد حیاتی دستیار کارگردان و برنامه ریز، نیاز حسینی منشی صحنه، ایوب مروانی پور مدیر تولید، میثم رستگاری عکاس، حسین مرشدیان مدیرتدارکات وی را در ساخت این فیلم یاری کرده اند.

همچنین مجری طرح فیلم علی حیاتی و تهیه کنندگی آن را دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان بر عهده داشته است.

فیلم «او» تا کنون توانسته است تندیس بهترین تصویربرداری، بهترین صدابرداری و نیز جایزه بزرگ جشنواره سینمایی اروند و همچنین تندیس جشنواره و عنوان بهترین فیلمنامه داستانی جشنواره منطقه ‌ای فیلمنامه ‌نویسی بیشاپور را از آن خود کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین