فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛ کشف ۱۰۰ درصدی جرایم سایبری در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛ کشف 100 درصدی جرایم سایبری در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۰۰ درصدی جرایم سایبری در استان خبر داد و گفت: هفته گرامیداشت نیروی انتظامی بهترین فرصت برای نمایش اقتدار و توانمندی‌های پلیس است.

خبرگزاری فارس: کشف 100 درصدی جرایم سایبری در خوزستان

سردار محمدرضا اسحاقی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اظهار کرد: مشارکت مردم شرط اساسی استقرار امنیت پایدار در جامعه است.

وی با بیان اینکه همدلی با پلیس امنیت آفرین است، افزود: هفته گرامیداشت نیروی انتظامی بهترین فرصت برای نمایش اقتدار و توانمندی‌های پلیس است.

فرمانده انتظامی خوزستان، نظم و انضباط را یک اصل جدایی ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه مهم پلیس نظم بخشیدن به جامعه و لازمه این امر وجود سازمان منظم است.

وی با بیان اینکه این هفته فرصتی برای ارائه فعالیت‌های یک ساله ناجا در برقراری نظم و امنیت در راستای تحقق امنیت در سایه همدلی و همزبانی نیروی انتظامی است گفت: نیروی انتظامی با برخورداری از نیروی انسانی مقید و با بهره گیری از دستاوردهای علمی و فنی در راستای تامین امنیت ایفای نقش می‌کند.

اسحاقی عنوان کرد: کاهش هفت درصدی انواع سرقت، افزایش چهار درصدی انهدام باندهای مواد مخدر، افزایش ۲۰ درصدی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، کاهش ۱۷ درصدی تعداد متوفیان ناشی از تصادفات در جاده‌ها و معابر شهری و کشف ۱۰۰ درصدی جرایم سایبری از جمله این موفقیت‌ها است.

فرمانده انتظامی خوزستان، خبرنگاران را پل ارتباطی بین نیروی انتظامی و مردم دانست و با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نباید هر موضوعی را بزرگنمایی کنند، افزود: خبرنگاران باید با تحلیل و انتشار صحیح اخبار در راستای دور کردن استرس از مردم و همکاری با پلیس گام بردارند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین