رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز خواستار شد؛ لزوم جدیت قوه قضائیه در برخورد با عوامل سوءقصد به رئیس بیمارستان بهبهان

رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز خواستار شد؛ لزوم جدیت قوه قضائیه در برخورد با عوامل سوءقصد به رئیس بیمارستان بهبهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار جدیت قوه قضائیه و مسئولان نظامی و انتظامی در موضوع حادثه سوءقصد به رئیس بیمارستان بهبهان و برخورد با عامل این حادثه شد.

خبرگزاری فارس: لزوم جدیت قوه قضائیه در برخورد با عوامل سوءقصد به رئیس بیمارستان بهبهان

اسماعیل ایدنی صبح امروز در حاشیه بازدید از دانشکده علوم پزشکی بهبهان در نشستی با حضور پزشکان و پرستاران با اشاره به حادثه سوءقصد به رئیس بیمارستان بهبهان اظهار کرد: متاسفانه حمله همراهان بیمار به پزشکان ناشی از مشکلات فرهنگی و فضای نامطلوب موجود در جامعه است که بخشی از آن ممکن است به دلیل پزشک‌ستیزی باشد که توسط رسانه‌ها به آن دامن زده شده است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم که مسئولان انتظامی و قضایی شهرستان بهبهان شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنند که پزشکان متخصص و طرحی بیشتری جذب استان و شهرستان شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: اگر پزشکانی که در بهبهان هستند احساس امنیت نکنند، بیشترین کسانی که آسیب می‌بیند مردم و به ویژه بیمارانی هستند که نیاز به دریافت خدمات سلامت دارند.

ایدنی افزود: اساس افرادی که در شهرستان بهبهان از مرجعیت بیشتری در بین مردم برخوردارند باید در آرام کردن فضای عمومی جامعه تلاش کنند تا به اعتماد بین مردم به عنوان دریافت‌کنندگان خدمت و جامعه پزشکی به عنوان ارائه‌دهندگان خدمت به هر دلیلی آسیب وارد نشود.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی به طور جد پیگیر این موضوع و موارد مشابه هستند و انتظار می‌رود که مسئولان نظامی و انتظامی و همچنین فرماندار و دادستانی و شورای تامین شهرستان بهبهان ضمن اعلام صریح مواضع خود در این رابطه، پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

ایدنی تاکید کرد: باید برهم‌زنندگان نظم عمومی جامعه و متعرضین به کارکنان و بیت‌‌المال دستگیر شوند تا چرخه خدمت‌رسانی به مردم دچار اختلال نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایدنی به همراه نایب رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور با حضور در شهرستان بهبهان از دکتر خدادوست رئیس بیمارستان شهیدزاده که مورد سوءقصد قرار گرفت، عیادت کرده و با حضور در اورژانس بیمارستان با پرستاران و پزشکان در خصوص حادثه گفت‌وگو کرد.

هفته گذشته رئیس بیمارستان شهیدزاده بهبهان از سوی افرادی ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفت که وضعیت وی مطلوب گزارش شده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین