شهرآورد اهواز در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود

شهرآورد اهواز در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال استان از برگزاری شهرآورد اهواز بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد.
عزیز صادقی اظهار کرد: بنا به درخواست کتبی باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر برگزاری این دیدار در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز قرار شد این بازی از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر روز جمعه، ۱۳ دی‌ در ساعت ۱۵ به میزبانی این ورزشگاه برگزار شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از این پس قرار است دیدارهای استقلال خوزستان هم مانند فولاد در ورزشگاه غدیر برگزار شود، گفت: باشگاه فولاد طی نامه رسمی‌ به ما اعلام کرده است که می‌خواهد بازی‌های خانگی‌اش در ورزشگاه غدیر برگزار شود. استقلال خوزستان هم به عنوان میزبان دربی، تنها درخواست کتبی برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه غدیر را داده، البته به صورت شفاهی هم گفته است که قصد دارد، سایر دیدارهایش را هم در این ورزشگاه انجام دهد اما به صورت مکتوب اعلام نکرده است.
مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان درباره تمهیدات اندیشیده شده برای شهرآورد اهواز عنوان‌ کرد: به هر حال دربی است و قطعا تماشاگر هم به ورزشگاه می‌آید. ما در این راستا یکی، دو جلسه با شورای تامین و یگان ویژه خواهیم داشت. در کل قطعا آن اقداماتی که مربوط به هیات فوتبال است و آن مقرراتی که سازمان لیگ جهت برگزاری مسابقات به ما اعلام کرده است را انجام خواهیم داد. در هر صورت ما تمام تمهیدات لازم را در نظر می‌گیریم تا انشاءالله یک بازی خوب و در خور فوتبال خوزستان برگزار شود.
وی درخصوص انجام اقدامات لازم برای تسهیل رفت و آمد تماشاگران با توجه به مسافت زیاد ورزشگاه غدیر اهواز نسبت به مرکز شهر گفت: با شهرداری منطقه ۲ جلسه‌ای خواهیم داشت و انشاالله فرماندار هم به شهرداری این منطقه اعلام خواهد کرد تا برای رفت و آمد تماشاگران چند دستگاه اتوبوس در اختیار ما قرار دهد. به هر حال ما تلاش می‌کنیم تا مردم را به ورزشگاه بکشانیم که یکی از این راه‌ها این است که مشکل رفت و آمد آنها را حل کنیم. در این راستا تلاش خود را می‌کنیم اما سایرین هم باید تلاش کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین