فرماندار ویژه خرمشهر: شرایط برای توسعه خرمشهر مهیا است

فرماندار ویژه خرمشهر: شرایط برای توسعه خرمشهر مهیا است

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: در موقعیت کنونی شرایط برای توسعه همه جانبه این شهر مهیا است.

خبرگزاری فارس: شرایط برای توسعه خرمشهر مهیا است

ولی‌الله حیاتی پیش از ظهر امروز در آئین آغاز به کار عملیات توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر اظهار کرد: در زمان حاضر تمام عوامل دست به دست یکدیگر داده تا خرمشهر مسیر توسعه و ترقی را بپیماید که در راس آن استاندار خوزستان است که توجه ویژه‌ای را به موضوع توسعه خرمشهر دارد.

وی اضافه کرد: همدلی و تعامل میان مجموعه استان، شهرستان و منطقه آزاد اروند موجب برداشته شدن گام‌های بلند و موثری در جهت توسعه شهری خرمشهر شده است.

فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه همیشه شاهد روحیه تعاملی و وحدت میان مدیران بوده و هستیم، تصریح کرد: مدیران باید از ظرفیت منطقه آزاد اروند در جهت توسعه شهری استفاده کنند.

حیاتی با اشاره به پروژه ایستگاه تقویت پمپاژ آب در مسیر شلمچه که سبب تقویت آب ۱۸ روستا و منطقه شلمچه می‌شود، گفت: این پروژه که برای انجام آن ۷ میلیارد تومان اعتبار از سوی منطقه آزاد اروند هزینه شده در ابتدای محرم امسال به بهره برداری می‌رسد.

معاون استاندار خوزستان افزود: همچنین با مساعدت دانشکده علوم پزشکی آبادان و منطقه آزاد اروند در حوزه درمانی شهر خرمشهر شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: عمق کاستی‌ها و کمبودها زیاد است اما با برنامه ریزی و انجام کار کارشناسی در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و عزم و اراده مدیران دستگاه‌های اجرایی ظرف مدت چهار ساله فعالیت دولت تدبیر و امید به توسعه شهری در ابعاد مختلف دست خواهیم یافت.

حیاتی با اشاره به عنایت رئیس جمهور به مسائل توسعه‌ای شهرهای خرمشهر و آبادان تصریح کرد: وی در نخستین سفر خود به این شهرها موضوع توسعه منطقه آزاد اروند به شهرهای خرمشهر و آبادان را ابلاغ کرد و با این کار بارقه‌ای از امید را در دل مردم منطقه ایجاد کرد و ما هر روز شاهد آن هستیم که مردم حلاوت آن را بیشتر از پیش خواهند چشید.

فرماندار ویژه خرمشهر یادآور شد: در حوزه آموزش و پرورش روستایی نیز منطقه آزاد اروند با کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی خود و با کمک دستگاه‌های ملی حوزه روستاهای را متحول می‌کند.

معاون استاندار خوزستان با اشاره به سرانه آموزشی ۴ هزار تومانی هر دانش آموز در سطح کشور گفت: امسال از سوی منطقه آزاد اروند به ازای هر دانش آموز سرانه‌ای معادل ۴۰ هزار تومان در اختیار آموزش و پرورش شهرهای خرمشهر و آبادان قرار گرفت که این سوای از تجهیزات و دستگاه‌های سرمایشی است که در اختیار ادارات آموزش و پرورش منطقه قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: امید می‌رود تا مدیران شهری با برنامه ریزی، آنالیز درست و انجام کار کارشناسی می‌توان حداکثر استفاده را از ظرفیت منطقه آزاد اروند به کار ببرند.

حیاتی خطاب به مسئولان دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: انتظار می‌رود تا مجریان طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر موضوع زمان را در اجرای پروژه به خوبی لحاظ کنند و با طولانی شدن مدت اجرای پروژه حلاوت آن را به کام مردم تلخ نکنند.

معاون استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: دولت در تلاش برای افزایش سطح رضایتمندی مردم است و اگر به دلیل کوتاهی و یا اهمال مدت زمان اجرای پروژه‌ها و یا برنامه‌های تعریف شده طولانی شود این حلاوت به تلخی می‌رود، لذا دانشکده علوم پزشکی آبادان باید نظارت مناسب و مستمری را بر حسن اجرای این پروژه داشته باشد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین