معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد؛آغاز عملیات تکمیل بیمارستان اروندکنار از هفته آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد؛آغاز عملیات تکمیل بیمارستان اروندکنار از هفته آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز عملیات تکمیل بیمارستان اروندکنار از هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز عملیات تکمیل بیمارستان اروندکنار از هفته آینده

عبدالناصر میرشکاک پیش از ظهر امروز در آئین آغاز عملیات توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند دست به اقدامات بزرگی در حوزه بهداشت و درمان منطقه زده که برخی از آنها به ثمر نشسته و برخی دیگر در حال انجام و یا آغاز به کار است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات در شرف انجام، ظرف دو سال آینده اتفاقات و تحولات خوبی را در منطقه شاهد خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: امروز شاهد آغاز عملیات توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر هستیم که با انجام آن بخش اورژانس تغییرات کاملی پیدا می‌کند و در نهایت مساحت آن به ۲ هزار مترمربع بالغ می‌شود که تا ۱۰ سال آینده می‌تواند جوابگوی نیاز مردم باشد.

میرشکاک تصریح کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های مندرج در توافقنامه میان سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت است که طبق این توافق منطقه آزاد اروند ۲۰ میلیارد ریال آن را پرداخت و مابقی اعتبارات نیز از بخش اعتبارات نظارتی و داخلی دانشکده تامین و پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در مدت ۱۲ ماه به اجرا در خواهد آمد، یادآور شد: در این مدت احتمالا دسترسی به اورژانس فعلی متفاوت خواهد بود و شرایط خود را دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه هفته آینده کلنگ تکمیلی بیمارستان اروندکنار به زمین زده خواهد شد گفت: در زمان حاضر پیمانکار این طرح مشخص شده و امید می‌رود تا با تکمیل آن مردم این منطقه محروم بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

میرشکاک همچنین با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی قرار است تا در ماه آینده کلنگ ساخت مرکز جراحی قلب خرمشهر نیز به زمین زده شود، افزود: این مرکز نمونه بی‌نظیری در سطح استان خواهد بود که شانه به شانه مرکز جراحی کشور پیش خواهد رفت.

وی اضافه کرد: همچنین عملیات ساخت مرکز LDR خرمشهر(شیوه نوین زایشگاه‌ها) در آبان ماه امسال کلنگ زنی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین از تغییر نام بیمارستان سوم خرداد خرمشهر به نام شهید دکتر موسوی تصریح کرد: در زمان حاضر عملیات ساخت این بیمارستان در سامانه درج شده و پس از یک ماه به پیمانکار جهت آغاز عملیات واگذار می‌شود.

میرشکاک گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته کلنگ احداث مرکز بهداشتی شلمچه نیز پیش از اربعین به زمین زده خواهد شد که با انجام آن مردم امیدوارتر و سالم‌تر زندگی می‌کنند.

وی در پایان افزود: در روزهای آتی نیز ۴۵ متخصص و فوق تخصص با هدف افزایش سطح علمی، فنی و کارایی حوزه درمانی به پیکره شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان افزوده می‌شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین