مقتدایی: عملکرد دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر ارزیابی می‌شود

مقتدایی: عملکرد دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر ارزیابی می‌شود

استاندار خوزستان گفت: عملکرد مدیران دستگاه‌های مربوطه در زمینه مبارزه با مواد مخدر با تشکیل هیاتی با حضور مدیران دستگاه‌ها، ارزیابی خواهد شد.

عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که امروز(۱۹ مهر) برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی با توجه به استانی بودن سطح کاریشان، باید تولیداتی در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر داشته باشند.

وی افزود: عملکرد مدیران دستگاه‌های مربوطه در زمینه مبارزه با مواد مخدر با تشکیل هیاتی با حضور مدیران دستگاه‌ها، ارزیابی خواهد شد. همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی دستگاه‌ها در ستاد مبارزه با مواد مخدر بررسی می‌شود.

مقتدایی با اشاره به تاثیر فضای مجازی در موفقیت مبارزه با مواد مخدر گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند در فضای مجازی به اقدامات تبلیغی و مبارزه با مواد مخدر بپردازند.

استاندار خوزستان با اشاره به نقش موثر فرمانداران در مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: فرمانداران هر شهر بهترین کارشناسان در زمینه مبارزه با مواد مخدر هستند و بهتر از دیگران می‌توانند در شهرستان خود در این زمینه عمل کنند. فرمانداران باید با مشخص کردن مناطق آلوده به مواد مخدر، میزان اعتبارات لازم برای مبارزه با آن را تعیین کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین