فرج‌الله خبیر: از شناسایی و انتقال جانباختگان خوزستانی اطلاعی نداریم

فرج‌الله خبیر: از شناسایی و انتقال جانباختگان خوزستانی اطلاعی نداریم

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هنوز هیچ اطلاعی در زمینه شناسایی و انتقال پیکرهای مفقودشدگان و جانباختگان خوزستانی فاجعه منا و همچنین ورود پیکر مرحوم امین باوی در دست نیست.

فرج‌الله خبیر اظهار کرد: در خصوص زمان ورود پیکرهای مفقودشدگان و جانباختگان خوزستانی منا به کشور هیچ اطلاعی نداریم. نماینده ما در فرودگاه مهرآباد مستقر شده است تا اگر پروازی از مکه حامل پیکر جانباختگان به کشور وارد شد، بررسی‌های لازم انجام شده و چنانچه پیکری متعلق به یکی از جانبختگان خوزستانی باشد، به ما اطلاع دهند.

وی با اشاره به اخباری که پیش از این مبنی بر ورود پیکر مرحوم امین باوی و احراز هویت وی منتشر شده بود، گفت: چند روز پیش و همزمان با ورود پیکر مرحوم حسن بیت غانم، گفته شد که پیکر مرحوم باوی نیز به کشور وارد شده است ولی بعد ظاهرا این موضوع مورد شک واقع شد و آن جسد در تهران، مورد تایید واقع نشد و بنابراین از انتقال آن به خوزستان خودداری شد.

خبیر تصریح کرد: در این شرایط از میان جانباختگان خوزستانی، تنها می‌توانیم ورود پیکر مرحوم بیت‌غانم را تایید کنیم.

خبیر:
از شناسایی و انتقال جانباختگان خوزستانی اطلاعی نداریم/پیکر باوی هنوز به کشور وارد نشده است
وی افزود: در حال حاضر نمی‌دانیم پیکرهای جانباختگان چه زمانی به کشور باز خواهد گشت. همچنان که ریاست سازمان حج و زیارت کشور نیز اعلام کرده است ۸۷ پیکر را برای انتقال به ایران آماده کرده‌اند ولی به دلیل تعلل ماموران کشور سعودی هنوز موفق به این کار نشده‌اند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین