نویل:هازارد باید تلاش بیشتری کند

نویل:هازارد باید تلاش بیشتری کند

گری نویل، مدافع سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد عنوان کرد که هازارد باید تلاش خیلی بیشتری انجام دهد تا به سطح رونالدو و مسی برسد.


مورینیو در پایان فصل گذشته، هازارد را با رونالدو مقایسه کرد و مدعی شد که ستاره بلژیکی، عملکرد بهتری از برنده کفش طلای فصل گذشته داشته است. با این حال، هازارد فصل جدید را بسیار ضعیف شروع کرده و تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

نویل در این رابطه گفت:” برای هازارد ناراحتم. از او انتظار بیشتری داشتم.با توجه به سطحی که فصل گذشته به آن رسید، می‌توانستیم یک بازیکن بزرگ را در او ببینیم. فصل گذشته حرف‌هایی از رسیدن او به سطح مسی و رونالدو مطرح شده بود. البته که آنها هم افت می‌کنند ولی حتی در دوره ی افتشان نیز گلزنی می‌کنند.هفته ی گذشته دیدیم که رونالدو رکورد برترین گلزن تاریخ رئال مادرید را شکست و مسی هم دستاوردههای بزرگی داشته است. هازارد باید خود را از این قائله بیرون بکشد. ”

نویل ادامه داد:” انتظار من از بازیکنی مثل هازارد تنها این نیست که عنوان برترین بازیکن فصل را دریافت کند، بلکه رو به جلو حرکت کند، اعتماد به نفسش را بالا ببرد و بیش از ۳۰ گل به ثمر برساند. بار دیگر برترین بازیکن لیگ شود و به این روند ادامه دهد. او در ابتدای فصل این روند را نداشته و باید خودش را بالا بکشد. هر بازیکنی دوره ی سختی را پشت سر می‌گذارد ولی باید سریعا از این دوره خارج شود زیرا این کاری است که بهترین بازیکن ‌ها باید انجام دهند.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین