پیش فروش ده هزار بلیط نمایش فیلم «جنگ ستارگان» در کمتر از ۹۰ دقیقه

پیش فروش ده هزار بلیط نمایش فیلم «جنگ ستارگان» در کمتر از ۹۰ دقیقه

پیش فروش بلیط‌های نمایش فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» از روز گذشته در کشورهای مختلف جهان آغاز شده و در این میان بیش از ۱۰ هزار بلیط در کمتر از ۹۰ دقیقه در کشور انگلستان پیش فروش شده است.

خبرگزاری فارس: پیش فروش ده هزار بلیط نمایش فیلم «جنگ ستارگان» در کمتر از ۹۰ دقیقه

پیش فروش بلیط‌های نمایش فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» از روز گذشته در چند کشور جهان از جمله انگلستان آغاز شده است.

به گزارش سینماهای این کشور، در کمتر از ۹۰ دقیقه، ده هزار بلیط در این کشور پیش فروش شده است.

بنا بر این گزارش، این میزان فروش در حالی به ثبت رسیده است که بسیاری از مردم نسبت به کندی سایت‌ها ثبت نام کننده و همچنین تأخیر در رزو بلیط اعتراض داشته‌اند.

ساخت فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» به کارگردانی «جی. جی. آبرامز» مدتی است به پایان رسیده و قرار است که ۱۸ دسامبر سال میلادی جاری به نمایش درآید.

این فیلم سینمایی هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان است و استودیوهای «لوکاس‌فیلم» و «دیزنی» از دو روز پیش پوستر  آن را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

چندان دور از انتظار نیست که پوستر جدید نیز از پوسترهای قسمت‌های قبلی «جنگ ستارگان» تغییر سبک نداده و تصاویر «جان بویگا»، «دیسی ریدلی»، «آدام درایور»،«هریسون فورد» و «کری فیشر» در نقش‌هایشان روی این پوستر نقش بسته است.

داستان فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» ۳۰ سال بعد از اتفاقات بازگشت جدای رخ می‌دهد.

موسیقی متن این قسمت از جنگ ستارگان را همچون قسمت‌های قبل «جان ویلیامز» ساخته و «جورج لوکاس» نیز به عنوان مشاور خلاق در این پروژه سینمایی حضور داشته است.

فیلمبردای این فیلم در ابوظبی و ایسلند آغاز شده و بقیه آن نیز در استودیو پاینوود در انگلستان ساخته شده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین