توزیع هزاران دست لباس شخصیت اصلی انیمیشن «یخ‌زده» در میان کودکان آمریکایی

توزیع هزاران دست لباس شخصیت اصلی انیمیشن «یخ‌زده» در میان کودکان آمریکایی

کمپانی والت دیزنی هزاران دست لباس مربوط به شاهزاده خانم انیمیشن سینمایی «یخ زده» را در میان کودکان فلوریدایی توزیع می‌کند.

خبرگزاری فارس: توزیع هزاران دست لباس شخصیت اصلی انیمیشن «یخ‌زده» در میان کودکان آمریکایی

اگرچه ایالت فلوریدا که بیش از همه به داشتن آب و هوی گرم معروف است، اما به نظر می‌رسد که مراسم امسال هالووین را متفاوت از سال‌های پیش برگزار کنند.

کمپانی «والت دیزنی» که برای نگهداری از لباس‌های جدید مربوط به انیمیشن برنده اسکار «یخ زده» در انبارش دچار کمبود فضا شده، تصمیم گرفته تا این لباس‌ها که شامل هزاران دست می‌شود را در میان کودکان فلوریدایی تقسیم کند.

بخشی از این لباس‌ها که در بسته‌بندی‌های پلمپ شده‌اند، طی ماه جاری میلادی به عنوان جایزه در مدارس میان دانش‌آموزان برای رفتار خوب و یا انجام تکالیفشان داده خواهد شد.

سخنگوی کمپانی «والت دیزنی» اذعان داشته است: می‌خواهیم مطمئن شویم که هیچ چیز هدر نمی‌رود به همین خاطر این لباس‌ها را به دست بچه‌ها و خانواده‌هایشان در پنج بخش از جمله فلوریدا می‌رسانیم.

بنا بر این گزارش، کمپانی «والت دیزنی» درباره تعداد دقیق لباس‌های اهدایی و یا ارزش کلی آنها چیزی اعلام نکرده است ولی منابع دیگر عنوان کرده‌اند که ۸ هزار و ۶۰۰ دست لباس تنها در یک بخش توزیع شده و چند برابر این مقدار در بخش‌ها دیگر به دست کودکان رسیده است. قیمت هر دست لباس ۶۴ دلار و ۹۵ سنت برآورد شده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین