فیلم سینمایی «جنگ برای سیاره میمون‌ها» کلید خورد

فیلم سینمایی «جنگ برای سیاره میمون‌ها» کلید خورد

«مت ریوز»، کارگردان فیلم سینمایی «جنگ برای سیاره میمون‌ها» ضمن انتشار عکسی در صفحه توئیتر خود، از آغاز فیلمبرداری این فیلم خبر داد.

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «جنگ برای سیاره میمون‌ها» کلید خورد/انتشار اولین عکس از صحنه فیلمبرداری

«مت ریوز»، کارگردان فیلم سینمایی «جنگ برای سیاه میمون‌ها» روز گذشته در صفحه توئیتر خود عکسی منتشر کرد و زیر آن نوشت: فیلمبرداری آغاز شد.

در توضیح این عکس آمده است که یکی از بازیگران فیلم در حالی‌که لباس مخصوص برای بازی در نقش یکی از میمون‌ها را به تن دارد در حال اشاره به شخصی است که بر پشت اسب نشسته است.

«جنگ برای سیاه میمون‌ها» که در ادامه فیلم سینمایی «ظهور سیاره میمون‌ها» ساخته می‌شود، نهمین فیلم از مجموعه فیلم‌‌هایی است که با اقتباس از کتاب «سیاره میمون ها» نوشته «پیر بول»، ساخته می‌شود.

اولین فیلم از این مجموعه با نام «سیاره میمون‌ها» در سال ۱۹۶۸ به کارگردانی «فرانکلین جی.شافنر» ساخته شد و پس از آن بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۳ چهار مجموعه دیگر تولید شد. در سال ۲۰۰۱ «تیم برتون» با ساخت «سیاره میمون ها»، ششمین فیلم این مجموعه را روانه بازار فیلم های سینمایی کرد و «روپرت ویات» بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ دو فیلم دیگر با نام «ظهور سیاره میمون ها» و «سقوط سیاره میمون ها» به این مجموعه اضافه کرد.

فیلم سینمایی «جنگ برای سیاره میمون‌ها» ۱۴ جولای سال ۲۰۱۷ میلادی اکران عمومی خواهد شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین