مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان خبر داد؛ بررسی ۳۳۰ پروژه خوزستان در حوزه ملاحظات پدافندی

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان خبر داد؛ بررسی 330 پروژه خوزستان در حوزه ملاحظات پدافندی

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گفت: حدود ۳۳۰ پروژه استان در حوزه ملاحظات پدافندی بررسی شده که در پروژه‌های حساس و حیاتی ما فقط مشاوره داده‌ایم.

خبرگزاری فارس: بررسی 330 پروژه خوزستان در حوزه ملاحظات پدافندی

محمد حری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهارم تا ۱۰ آبان‌ماه هفته پدافند غیرعامل است اظهار کرد: در همین راستا برنامه‌های پدافند غیر عامل تدارک دیده شده و در حال اجراست.

وی اضافه کرد: روز گذشته زنگ پدافند غیر عامل را در دبیرستان شاهد پیام انقلاب نواخته و در ۲۰ دبیرستان حضور کارشناسان و متخصصان خود را داشتیم و برای امروز برنامه مانور زیستی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان تصریح کرد: قرار است امروز یک حمله بیوتروریستی و بیماری واگیردار فرضی را شبیه‌سازی کنیم که کارگروه امداد و نجات، بهداشت و سلامت، جهاد کشاورزی و آب و برق درگیر این مانور هستند.

حری با بیان اینکه روز پنج‌شنبه اقتصاد مقاومتی با همدلی و همزبانی دولت و ملت را خواهیم داشت، گفت: روز جمعه نیز سخنرانی پیش از نماز جمعه و پیاده روی، هشتم آبان‌ماه هم که سالگرد پیام رهبر است به عنوان این روز در نظر گرفته شده،، روز یکشنبه ۱۰ آبان‌ماه همایش ملاحظات فنی و مهندسی و روز دوشنبه ۱۱ آبان‌ماه نیز در خصوص پدافند شیمیایی یک همایش ملی در ماهشهر برگزار می‌کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان با بیان اینکه برای دانش آموزان نیز در همین راستا برنامه‌هایی را برای فضای مجازی داشته و روزی دو دبیرستان را با همکاری پلیس فتا آموزش می‌دهیم افزود: در چهار نوبت هر کدام ۱۲۰ نفر آموزش‌هایی را در قالب کارگاه داشته و مسابقه نقاشی و انشانویسی، مسابقه پوستر و … را خواهیم داشت.

حری ادامه داد: روز شنبه آینده نیز مانور قطع برق اضطراری را داریم که یک بخش آن ملی است و در استان‌ها هم پیش‌بینی شده، در ۳۰ آبان‌ماه همایش دستاوردهای غیر نظامی هشت سال دفاع مقدس را با هدف مستندسازی اقدامات حوزه غیر نظامی انجام شده، در دوران دفاع مقدس برگزار می‌کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: حدود ۳۳۰ پروژه استان در حوزه ملاحظات پدافندی بررسی شده که در پروژه‌های حساس و حیاتی ما فقط مشاوره داده و اعلام نظر با خود سازمان پدافند غیرعامل کشور است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین