آبادان بزرگترین موکب عزاداران حسینی در شلمچه را برپا می‌کند

آبادان بزرگترین موکب عزاداران حسینی در شلمچه را برپا می‌کند

فرماندار ویژه آبادان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌مناسبت اربعین حسینی بزرگترین موکب عزاداران حسینی در شلمچه را برپا می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: آبادان بزرگترین موکب عزاداران حسینی در شلمچه را برپا می‌کند

عزیزاله شهبازی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری با اشاره به اینکه موضوع برپایی موکب عزاداران حسینی در منطقه شلمچه از پیشرفت خوبی به لحاظ اجرا برخوردار است، اظهار کرد: باید دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این امر به جهت تحقق وظیفه خطیری که بر عهده دارند با همت و تلاش مضاعف‌تری در خصوص تکمیل و اتمام کار اقدام کنند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات ادارات آبفا، گمرک و راه و شهرسازی آبادان در منطقه شلمچه عنوان کرد: در این مرحله نیاز به ورود شهرداری و سایر ادارات از جمله آب، برق، مخابرات و غیره در زمینه تکمیل و ارائه خدمات روزانه به زوار هستیم.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی ضرورت تسریع در انجام به موقع و مناسب اقدامات و فراهم سازی امکانات و تجهیزات مورد نیاز احساس می‌شود.

معاون استاندار خوزستان با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب برگرفته از قیام عاشوراست که باید تقویت شود گفت: مردم ولایتمدار آبادان ارادتمندان حقیقی در راه اباعبدالله الحسین(ع) هستند که عشق به امامشان در لحظه لحظه زندگیشان جاری و ساری است.

شهبازی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اقدامات پراکنده‌ای از سوی شهرها و استان‌های مختلف در جهت ارائه خدمات به زوار در مرز شلمچه انجام می‌شد، افزود: امسال بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته یک کار جمعی توسط شهرهای استان خوزستان در این خصوص انجام می‌شود.

*۴ شهر خوزستان معین خرمشهر در ایام اربعین حسینی

به گفته وی، شهرهای آبادان، ماهشهر، شادگان و امیدیه چهار شهر معین خرمشهر در زمینه ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در شلمچه هستند.

شهبازی اضافه کرد: امسال زمینی در ابعاد ۳۰۰ در ۶۰ متر برای برپایی موکب عزاداران حسینی در ایام اربعین در منطقه شلمچه به آبادان اختصاص داده شده است.

معاون استاندار خوزستان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان خواست تا ظرف مدت ۱۰ روز آینده اقدامات تکمیلی خود در راستای ارائه خدمات به عزاداران حسینی در شلمچه را به اتمام برسانند.

فرماندار ویژه آبادان از اعلام آمادگی خیران شهرهای بهبهان، شادگان و دزفول برای ارائه خدمات به زوار در شلمچه خبر داد و تصریح کرد: باید علاوه بر کارهای زیر بنایی  در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز اقداماتی انجام شود.

وی در پایان تاکید کرد: انجام بخشی از امور خدماتی در عراق نیز بر عهده شهرداری آبادان سپرده شده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین