پخش «وکیل» سیروس مقدم از آی فیلم/ «راه بی پایان» از پنجشنبه می آید

شبکه فارسی زبان آی فیلم پخش ۲ مجموعه «وکیل» به کارگردانی سیروس مقدم و «راه بی پایان» به کارگردانی همایون اسعدیان را به زودی آغاز می کند.

سریال «وکیل» به کارگردانی سیروس مقدم از چهارشنبه ۶ آبان‌ماه روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. این سریال بر اساس رمانی از جان گریشام نویسنده‌ آمریکایی ساخته شده است.

عطا وکیل جوانی است که در جریان رسیدگی به یک پرونده‌ی حقوقی، شرکت «ایران کام» را در دادگاه محکوم می‌کند. مدیر عامل این شرکت بلافاصله پس از ختم دادرسی، با برکناری وکیل شرکت و با ترفندهای خاص، عطا را با شرایط و امکانات مالی ویژه‌ای به کار می‌گیرد. کار برای شرکت «ایران کام» زندگی عطا را متحول می‌کند، اما او رفته رفته به اوضاع مشکوک می‌شود و مسائلی را درباره‌ی نحوه‌ی اداره‌ی شرکت درمی‌یابد و…

مجموعه‌ «وکیل» در سال ۱۳۸۱ ساخته شده و بازیگرانی چون فریبرز عرب‎نیا، پانته‎آ بهرام، شهاب حسینی، زیبا نادری، خسرو فرحزادی، حسین خانی‌بیک و… در آن بازی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، آی‌فیلم فارسی «وکیل» را هرشب ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن می‌برد و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۳:۳۰ بامداد و ۱۱:۳۰ روز بعد خواهد بود.

پخش سریال راه بی پایان را از روز پنجشنبه

همچنین شبکه آی فیلم فارسی زبان سریال راه بی پایان را از روز پنجشنبه هفتم آبان ماه پخش خواهد کرد. نام این مجموعه در زمان تولید «بوی گندم» بود که در هنگام پخش به «راه بی‌پایان» تغییر نام داد.

کارگردان این سریال ۲۶  قسمتی همایون اسعدیان است. بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، سیدمهرداد ضیائی، هومن سیدی، آزاده صمدی، بیتا سحرخیز، بابک بهشاد، محبوبه بیات، مهران رجبی، حمید مهین‌دوست، مهدی صباغی، مسعود کرامتی، حمیدرضا هدایتی، محمدحسین عمرانی، سعید پیردوست و کیانوش گرامی در سریال «راه بی پایان» ایفای نقش کرده اند.

سریال راه بی پایان، جایگزین سریال «خون بها» خواهدشد و هر روز  ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۰:۳۰۰ نیمه شب و ۰۸:۳۰  صبح روز بعد خواهد بود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین