سخنگوی کتائب سیدالشهدا عراق در گفت‌‌وگو با فارس: عملیات علیه داعش در ۲ محور ادامه دارد

سخنگوی کتائب سیدالشهدا عراق در گفت‌‌وگو با فارس: عملیات علیه داعش در ۲ محور ادامه دارد

سخنگوی کتائب سیدالشهدا عراق با اشاره به اینکه عملیات نیروهای مسلح و بسیج مردمی این کشور علیه داعش در ۲ محور ادامه دارد، از بی‌اعتمادی این نیروها به ائتلاف آمریکایی خبر داد.

خبرگزاری فارس: عملیات علیه داعش در ۲ محور ادامه دارد/ اعتمادی به ائتلاف آمریکا نداریم

«حسن عبد الهادی»، مشاور دبیرکل و سخنگوی «کتائب سیدالشهدا» عراق با بیان اینکه نبردها علیه گروه تروریستی تکفیری «داعش» در ۲ محور همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: گروه‌های مقاومت اسلامی به ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا اعتماد ندارند.

سخنگوی کتائب سید الشهدا با اشاره به اینکه گروه‌های مقاومت اسلامی از حمله جنگنده‌های آمریکایی به آنان تحت عنوان اشتباه نگران هستند، درباره روند عملیات نیروهای امنیتی و مسلح عراق علیه گروه‌های تکفیری گفت: این نبردها در ۲ محور ادامه دارد که یکی از آنها شهر «موصل» را در بر می‌گیرد.

عبدالهادی افزود: این موضوعی است که داعش هم از آن اطلاع دارد و به همین منظور در حال تدارک برای این نبرد است، اما محور دوم به سمت «فلوجه» و «الرمادی» است و پیروزی‌هایی که نیروهای مسلح و امنیتی عراق در این اواخر به ویژه در بیجی کسب کردند، تاثیر بسزایی بر داعش گذاشته است.

وی گفت:‌ رصدهای صورت گرفته نشان می‌دهد، در صفوف داعش نگرانی و آشفتگی بسیاری وجود دارد، به گونه‌ای که دادگاه شرعی داعش دستوری صادر کرده که براساس آن هرکس در موصل سخنی از آزادسازی بیجی بر زبان بیاورد، محکوم به اعدام خواهد شد.

سخنگوی کتائب سیدالشهدا افزود: نیروهای مسلح و امنیتی و بسیج مردمی عراق برای آغاز عملیات علیه داعش در موصل و فلوجه و الرمادی آماده هستند و هیچ نگرانی جز از سوی ائتلاف بین المللی وجود ندارد که بارها حمایت خود از داعش را اثبات کرده است.

عبدالهادی تاکید کرد: این موضوع چالش بزرگی پیش روی دولت عراق است و موجب می‌شود، بغداد نتواند، با ائتلاف بین المللی هماهنگ باشد، چون به طرف آمریکایی نمی‌توان اعتماد کرد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین