مدیر کل صداوسیمای مرکز خوزستان خبر داد؛ برگزاری دومین دوره آموزشی مدیران ارشد صداوسیمای مراکز منطقه ۴ کشور در خوزستان

مدیر کل صداوسیمای مرکز خوزستان خبر داد؛ برگزاری دومین دوره آموزشی مدیران ارشد صداوسیمای مراکز منطقه 4 کشور در خوزستان

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان از برگزاری دومین دوره آموزشی مدیران ارشد صداوسیمای مراکز منطقه ۴ استان‌های کشور به میزبانی خوزستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری دومین دوره آموزشی مدیران ارشد صداوسیمای مراکز منطقه 4 کشور در خوزستان

مسلم رحیمی اظهار کرد: به‌منظور تحقق سیاست‌های ابلاغی رئیس سازمان و منشور معاونت امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما، دومین دوره آموزشی مدیران ارشد صداوسیمای منطقه ۴ مراکز استان‌های کشور به مدت دو روز ششم و هفتم آبان‌ماه جاری به میزبانی صدا و سیمای استان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی ویژه مدیران ارشد مراکز منطقه چهار استان‌های صدا و سیمای کشور بوده که با حضور استان‌های آبادان، ایلام، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان از امروز به میزیانی صدا و سیمای مرکز خوزستان در اهواز در حال برگزاری است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان افزود: بررسی راهکارهای عملی تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر معظم له با مدیران رسانه ملی در کار گروه حوزه‌های تولیدی، از برنامه‌های مهم این دوره آموزشی برشمرد.

رحیمی در پایان بیان کرد: در این دوره مباحث آموزشی در زمینه چابک سازی سازمانی و ارزشیابی و ارزیابی برنامه‌های تولیدی صدا و سیما توسط مدرسین مجرب و متخصص دانشگاه تدریس می‌شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین