مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان: امام حسین(ع) با هدف احیاى دین خدا قیام خود را آغاز کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان: امام حسین(ع) با هدف احیاى دین خدا قیام خود را آغاز کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: امام حسین(ع) با هدف احیاى دین خدا قیام و حرکت خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: امام حسین(ع) با هدف احیاى دین خدا قیام خود را آغاز کرد

ستاد شورای امر به معرف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ظهر امروز دومین مراسم زیارت عاشورا این اداره کل را با دعوت از حجت‌الاسلام سید محمود سید موسوی از اعضای بیت نماینده ولی‌فقیه استان خوزستان، در اهواز برگزار کرد.

در این مراسم مدیرکل، کارشناسان و مسئولان کانون و همچنین همه همکاران این اداره و مربیان مراکز شهرستان اهواز در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری شماره یک اهواز حضور داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: امام حسین(ع) با هدف احیاى دین خدا قیام و حرکت خود را آغاز کرد.

غلامرضا شنبدی افزود: امام سوم شیعیان قصد داشت در مرحله نخست اگر ممکن بود با تشکیل حکومت اسلامى و در غیر این صورت، با شهادت خود و یارانش به مقصود بزرگ خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نمونه بارزی از مبلغان با شهامت پیام‌های الهی است که در گفتار و کردار، روحیه قوی و عظمت نفس خود را نشان داد.

برگزاری مراسم‌ مذهبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از دیرباز مرسوم بوده و بیشتر برنامه‌های مذهبی توسط کارکنان کانون و با پشتیبانی اداره کل کانون استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین