فرماندار ویژه آبادان: آبادان دروازه مدرنیته و چهره‌ای شناخته شده در صنعت کشور است

فرماندار ویژه آبادان: آبادان دروازه مدرنیته و چهره‌ای شناخته شده در صنعت کشور است

فرماندار ویژه آبادان گفت: این شهرستان از دیرباز به عنوان دروازه مدرنیته و چهره‌ای شناخته شده در صنعت کشور به شمار می‌رود.

خبرگزاری فارس: آبادان دروازه مدرنیته و چهره‌ای شناخته شده در صنعت کشور است

عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت که قرار است دی ماه امسال در خوزستان برگزار شود در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان اظهار کرد: آبادان از دیرباز به عنوان شهر نخستین‌ها در بسیاری از حوزه‌ها به‌ویژه فرهنگ و صنعت در کشور مطرح بوده و هست.

وی اضافه کرد: وجود ظرفیت‌های متفاوت در استان خوزستان و در حوزه‌هایی همچون آب، برق، صنایع پائین دستی، پتروشیمی، صنایع نیشکر و میگو، دانشکده‌های قدیمی (دانشکده نفت آبادان، چمران و جندی شاپور)، صنایع نیشکر هفت تپه و غیره نفت و غیره از این استان یک استان صنعتی ساخته است.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: استان خوزستان و به تبع آن شهرستان آبادان در زمینه صنایع در سطح کشور سهم به‌سزایی دارد.

شهبازی با اشاره به برگزاری کنگره مذکور در سی‌ام دی‌ماه امسال در شهر اهواز یادآور شد: انتظار می‌رود تا زمینه حضور درخشان صنایع آبادان در این کنگره به نحو مطلوبی فراهم شود.

معاون استاندار خوزستان با تاکید بر موقعیت راهبردی آبادان گفت: امید می‌رود تا با توجه به سطح علمی دانشگاه صنعت نفت آبادان و همچنین نقش تاثیرگذار صنایع مختلف این شهرستان، برگزاری این کنگره بتواند نگاه نخبگان، مدیران صنایع و دانشگاهیان کشور را به این سمت جلب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این جلسه مدیران صنایع آبادان از آمادگی واحد متبوعه خود برای حضور فعال در این کنگره خبر دادند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین