معاون فرماندار ماهشهر تأکید کرد؛لزوم برگزاری باشکوه مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در ماهشهر

معاون فرماندار ماهشهر تأکید کرد؛لزوم برگزاری باشکوه مراسم یوم‌الله 13 آبان در ماهشهر

معاون فرماندار ماهشهر بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در این شهرستان تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم برگزاری باشکوه مراسم یوم‌الله 13 آبان در ماهشهر

سالم عبادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در این شهرستان اظهار کرد: یکی از روزهایی که هرگز از ذهن مردم و تاریخ انقلاب پاک نمی‌شود، روز ۱۳ آبان است که بیانگر خاطرات تلخ و شیرینی است.

وی افزود: در سال ۴۳ امام خمینی(ره) برای لغو کاپیتولاسیون در برابر رژیم خود فروخته و وابسته پهلوی ایستاد که در نتیجه منجر به دستگیری و تبعید ایشان به کشور ترکیه شد، اما امام راحل در سال‌های تبعید هم دست از مبارزه و قیام برنداشتند تا اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۷ بود که جمعی از دانش‌آموزان بی‌دفاع و مظلوم ایران اسلامی در دانشگاه تهران هدف تیر و گلوله طرفداران رژیم پهلوی قرار گرفتند و با خون سرخ خود شعله‌های انقلاب را فروزان‌تر کردند.

عبادی در ادامه متذکر شد: در صبحگاه ۱۳ آبان سال ۵۸ جمعی از دانشجویان پیرو خط ولایت و رهبری ضمن تسخیر سفارتخانه آمریکا برای همیشه درب این لانه فساد و جاسوسی را بستند.

این مسئول تصریح کرد: این اقدام مهم و با ارزش زمینه خوشحالی حضرت امام و مردم را فراهم کرد و ایشان در نخستین واکنش از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و آن را بزرگ‌تر از انقلاب اسلامی دانستند.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان با تأکید بر لزوم برگزاری شایسته مراسم ویژه یوم‌الله ۱۳ آبان در این شهرستان، عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها باید نهایت تلاش خود را برای برگزاری مراسم این روز بزرگ به کار برده چرا که ما مسئولان موظف به زنده نگه‌داشتن آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین