خوزستان این هفته میزبان سفر استانی رییس جمهوری است

خوزستان این هفته میزبان سفر استانی رییس جمهوری است

استاندار خوزستان اعلام کرد : استان خوزستان در روزهای پایانی هفته جاری میزبان اولین سفر استانی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ملت ایران
خواهد بود.
عبدالحسن مقتدایی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این سفر در سه روز آخر هفته انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت:در برنامه ریزی های انجام شده از سوی دولت ،استان خوزستان به عنوان اولین مقصد سفرهای استانی رییس جمهوری انتخاب شده و هم اکنون نیزدر حال تدوین نقطه نظرات مسوولان ،مدیران استانی و نمایندگان مجلس برای ارایه به رییس جمهور و هیات دولت هستیم.
مقتدایی افزود: در این سفر تلاش می کنیم مشکلات طرح های استانی ،مورد بررسی قرار گیرد و پروژه هایی که مشکل آن ها در وزارت خانه ها قابل حل است از برنامه این سفر خارج شده است.
استاندارخوزستان افزود: برای اجرای پروژه های تامین آب شرب در استان خوزستان مقرر شده از محل صندوق ذخیره ارزی اعتباراتی به این پروژه ها اختصاص داده شود تا تمامی شهر های استان خوزستان از آب شرب با کیفیت برخودار شوند.
وی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که در سفر رییس جمهوری به استان خوزستان بررسی خواهد شد تعیین تکلیف ۵۵۰هزار هکتار از اراضی طرح کشاورزی معروف به مقام معظم رهبری درخوزستان است.
استاندار خوزستان اظهار داشت: همچنین یکی از مشکلات اساسی رودخانه کارون ورود فاضلاب های شرق به این رودخانه است که معین شد پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق کارون از محل اعتبارات وزارت نیرو تامین شود.
مقتدایی با اشاره به طرح انتقال آب کارون بیان داشت: در سفر سه روزه دکتر روحانی به استان خوزستان موضوع طرح انتقال آب بهشت آباد نیز مطرح خواهد شد و از رییس جمهور خواسته ایم در این سفر نظر شورای عالی آب در خصوص اجرای این پروژه را اعلام کنند.
وی با بیان اینکه در این سفر رییس جمهوری به غیر از شهر اهواز با مردم سه شهرستان محروم استان نیز دیدار خواهند داشت ، گفت: یکی از مسائلی که دفتر ریاست جمهوری بر اجرای آن در سفر به استان خوزستان تاکید داشتند دیدار با مردم شهرستان ها و مناطق محروم بود که این مسئله جزو برنامه های اصلی سفر به استان خوزستان است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین