سرپرست باشگاه پرسپولیس مطرح کرد: پاسخ به اظهارات رحمتی درباره هادی نوروزی

سرپرست باشگاه پرسپولیس مطرح کرد: پاسخ به اظهارات رحمتی درباره هادی نوروزی

مهدی رحمتی، دروازه بان استقلال در اظهاراتی که در صفحه شخصی اش طی مطالباتی اعلام کرده بود باشگاه پرسپولیس به وعده های خود در قبال خانواده هادی نوروزی بی تفاوت بوده و وعده های شان مطمئنا سرابی بیش نخواهد بود.


این اظهارنظر از سوی کاپیتان باشگاه رقیب باعث ناراحتی پرسپولیسی ها شد تا علی اکبر طاهری نسبت به این مساله واکنش نشان دهند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: رحمتی کاملا از نظر ورزشی برای ما قابل احترام است اما اولا این یک بحث خانوادگی است و ثانیا این اظهارنظر به دلیل کمبود اطلاعات به زبان ایشان آمده است.

وی ادامه داد: افراد باید عواقب صحبت های خود را در نظر داشته باشند چرا که این حرف ایشان معانی ثانویه بدی دارد و مجموعه ما را متهم می کند، در حالی که نباید این اتفاق رخ بدهد چون این ایشان در جریان کارهایی که ما انجام می دهیم نیستند.

طاهری در صحبت هایش اعلام کرد: نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که شان خانواده نوروزی بیشتر از این حرف ها است و این مساله نباید مدام در رسانه ها به این شکل مطرح شود. هادی نوروزی یک ورزشکار بزرگ و یک پرسپولیسی اصیل بود و یقینا فرزندان او همانطور که بارها گفته ام فرزندان پرسپولیس هستند و ما همه تلاش مان را برای عمل به آنچه از ما انتظار می رود خواهیم کرد.

سرپرست پرسپولیس در پایان صحبت هایش درباره حرف های رحمتی گفت: ما روز گذشته نیز در مراسم چهلم ایشان حاضر شدیم و مورد استقبال خانواده ایشان قرار گرفتیم که این مساله نشان می دهد تعامل لازم بین ما وجود دارد و هیچ مشکلی نیست. ما نمی توانیم مثل دیگران باشیم و درباره آنچه که انجام می دهیم شعار دهیم و بزرگ نمایی کنیم چرا که همانطور که گفتم شان خانواده نوروزی بالاتر از این است.

طاهری در ادامه نیز اشاره به محرومیت اعلام شده برای یدالله جهانبازی گفت: فقط این محرومیت چه دردی از ما دوا می کند؟ ما یک جام را از دست دادیم و این مساله با هزاران محرومیت هم قابل برگشت نیست و جواب میلیون ها هواداران را این محرومیت ها نمی دهد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین