جهانبخش: فقط ۵ سانت کم آوردم

جهانبخش: فقط 5 سانت کم آوردم

علیرضا جهانبخش پس از سپری کردن چند هفته آسیب‌دیدگی، این روزها به ترکیب آلکمار رسیده و با شماره ۹ این تیم درخشش را آغاز کرده است .


جهانبخش که هفته‌های بسیاری را به دلیل مصدومیت از دست داد، تصمیم گرفت ابتدا آسیب‌دیدگی کهنه زانویش را ترمیم کند و سپس پا به زمین بگذارد. همین اتفاق هم رخ داد. بهترین بازیکن ژوپیلر لیگ در فصل گذشته، پس از هفته‌ها مقابل فاینورد در لیگ هلند بازی کرد و دقایقی به میدان رفت. او سپس مقابل نایمخن در لیست ۱۸ نفره آلکمار قرار گرفت و مقابل هم‌تیمی‌های سابقش ۳۰ دقیقه بازی کرد. هت‌تریک جهانبخش سرانجام از راه رسید و او برای اولین بار در طول فصل، سومین بازی متوالی خودش را انجام داد. او این بار با کاروان آلکمار راهی آلمان شد تا تیمش را مقابل آگزبورگ در لیگ اروپا همراهی کند. جهانبخش برای اولین بار در لیگ اروپا، از ابتدا در ترکیب آلکمار قرار گرفت و به عنوان بال چپ این تیم بازی کرد. حرکات او از جناح چپ و به عرض زدنش یکی از تاکتیک‌های ون در بروم، سرمربی آلکمار بود. جهانبخش در این بازی بارها خط دفاعی، بخصوص دفاع راست آگزبورگ را آزار داد اما در نهایت بازی با نتیجه ۴- یک به سود میزبان خاتمه یافت. جهانبخش در مورد این بازی می‌گوید: «بازی سختی بود. آگزبورگ هم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را برد و این بازی را به سود خود تمام کرد. درست است که آگزبورگ هم اکنون شرایط مناسبی در بوندس‌لیگا ندارد اما فصل قبل موفق شد عنوان پنجم را به دست بیاورد و راهی لیگ اروپا شود. آنها در خانه یک تیم قدرتمند بودند؛ هر چند ما می‌توانستیم حتی با تساوی زمین را ترک کنیم و یک امتیاز ارزشمند از این بازی بگیریم.»

این دومین تجربه جهانبخش در لیگ اروپا بود. او در این باره می‌گوید: «مقابل اتلتیک بیلبائو ۱۲ دقیقه بازی کرده بودم اما بازی با آگزبورگ اولین تجربه من به عنوان بازیکن ثابت بود. فکر می‌کنم عملکردم بد نبود و توانستم خواسته‌های سرمربی را اجرا کنم. البته حیف شد که نتوانستیم از این بازی دست پر خارج شویم.خودم هم افسوس می‌خورم که پایم به گلزنی باز نشد.»

جهانبخش می‌توانست در نیمه دوم دروازه آگزبورگ را باز کند. حرکت در عرض و ضربه زیبای او به تیر افقی دروازه حریف آلمانی آلکمار برخورد کرد. جهانبخش می‌گوید: «واقعا حیف شد که ضربه‌ام به تور دروازه آگزبورگ نرسید. آن توپ، وقتی که ۲- یک از حریف عقب بودیم به تیر خورد. اگر گل می‌شد، نتیجه ۲-۲ می‌شد و شاید می‌توانستیم با امتیاز آلمان را ترک کنیم. باید بگویم ۵ سانتیمتر کم آوردم تا گل بزنم.»

جهانبخش که پس از دو اردو غیبت، این بار و پس از پایان دوران آسیب‌دیدگی به تیم ملی دعوت شده، می‌گوید: «مثل تمام بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند، خوشحالم که دوباره برمی‌گردم و کنار دوستانم تمرین می‌کنم. امیدوارم که بتوانم در تیم ملی تاثیر بگذارم و در موفقیت این تیم نقش داشته باشم.»

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین