رئیس اداره دامپزشکی دشت آزادگان تاکید کرد؛لزوم احداث جایگاه کشتار دام در پایانه مرزی چذابه

رئیس اداره دامپزشکی دشت آزادگان تاکید کرد؛لزوم احداث جایگاه کشتار دام در پایانه مرزی چذابه

رئیس اداره دامپزشکی دشت آزادگان بر لزوم ساماندهی کشتار دام هیئت‌های مذهبی و احداث جایگاه کشتار دام در پایانه مرزی چذابه در ایام اربعین حسینی(ع) تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم احداث جایگاه کشتار دام در پایانه مرزی چذابه

ناصر عساکره گفت: هر سال در ایام اربعین حسینی(ع) و با تردد حجم عظیمی از زائران کربلای معلی، هیئت‌های مذهبی در پایانه مرزی چذابه اقدام به کشتار دام به منظور پخت و پز و خدمت به زائران اباعبدالله(ع) می‌کنند که لازم است این کار شایسته به منظور حفظ بهداشت عمومی ساماندهی شود.

وی اضافه کرد: در این راستا مکاتبات و هماهنگی لازم با ستاد اربعین حسینی(ع) در شهرستان و فرمانداری دشت آزادگان به منظور پیگیری احداث جایگاه کشتار دام در نزدیکی محل استقرار هیئت‌های مذهبی در پایانه چذابه به عمل آمد.

رئیس اداره دامپزشکی دشت آزادگان تصریح کرد: در صورت احداث جایگاه واحد کشتار دام در نزدیکی محل استقرار هیئت‌های مذهبی و تأمین آب بهداشتی جهت شست‌وشوی لاشه‌ها و جمع ‌آوری فضولات ناشی از کشتار دام توسط ستاد اربعین حسینی(ع)، اداره دامپزشکی دشت آزادگان اقدام به استقرار بازرسان بهداشتی کشتار دام در آن محل خواهد کرد تا گوشت بهداشتی و تأیید شده برای زائران سید الشهدا(ع) فراهم شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین