مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خبر داد؛ افزایش اعتبار بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به ۸۵۰ میلیارد ریال

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خبر داد؛ افزایش اعتبار بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به 850 میلیارد ریال

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از افزایش اعتبار بیمارستان تامین اجتماعی دزفول از ۳۹۰ به ۸۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش اعتبار بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به 850 میلیارد ریال

داریوش پناهی‌زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول اظهار کرد: از زمان کلنگ‌زنی بیمارستان تامین اجتماعی دزفول که در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل تامین اجتماعی کشور صورت گرفت، این بیمارستان تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که رضایت‌بخش است.

وی افزود: اعتبار اولیه بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول ۳۹۰ میلیارد ریال است که با توجه به اضافه شدن پروژه اداری و ساختمانی و تجهیز آن، اعتبار نهایی به ۸۵۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان اضافه کرد: این بیمارستان، آخرین بیمارستان تامین اجتماعی در سطح استان و کشور است که به دلیل موقعیت خاص دزفول و صدماتی که مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس با آن مواجه شده‌اند با تلاش‌های مسئولان به‌ویژه نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در حال احداث است.

پناهی‌زاده ادامه داد: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول دارای چهار بخش داخلی، اطفال، زنان و زایمان و جراحی در حال احداث است که بخش‌های ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب و اورژانس را نیز شامل می‌شود.

به گفته وی، این بخش‌ها همگی مجهز و با جدیدترین دستگاه‌ها و استانداردهای روز دنیا مجهز خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه گر خوزستان در ادامه عنوان کرد: با موقعیت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول که در ورودی شهر از سمت شوشتر قرار دارد نیاز مبرم به بخش سی.تی.اسکن و اورژانس تصادفات در طرح اصلاحیه نیز بررسی و به آن اضافه شده است.

پناهی‌زاده بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته دفتر ثبت اسناد پزشکی در دزفول افتتاح شده و بیماران خاص برای تایید نسخ خود نیاز نیست به استان رجوع کنند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین