پورحیدری: اطلاعی از بندهای قرارداد بازیکنان ندارم

پورحیدری: اطلاعی از بندهای قرارداد بازیکنان ندارم

سرپرست تیم فوتبال اسقلال تاکید کرد که اطلاعی از بندهای قرارداد بازیکنان استقلال و حرف و حدیث‌هایی که در این خصوص مطرح شده است، ندارد.


منصور پورحیدری در مورد صحبت‌های برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال در مورد قرار دادن بندهای مختلف در قرارداد بعضی از بازیکنان گفت: من سرپرست تیم هستم نه عضو هیئت مدیره. در مورد جذب بازیکن، بندهای قرارداد و ریز این مسائل، اطلاعی ندارم و قراردادها را هم نباید ببینم که حتی بخواهم چیزی در این مورد بدانم. هر چند در جریان جذب بازیکنان بودم ولی بحث توافقات و بندهای قرارداد چیزی نبود که به من مربوط شود.

او ادامه داد: وقتی یک بازیکن بابت فصل‌های گذشته از باشگاه طلب دارد، طبیعی است که برای تمدید قرارداد باید شرایط را تعیین کرد و بندهایی را در قرارداد لحاظ کرد. همه می‌دانند که استقلال در این چند سال از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه بود و در ابتدای فصل هم باید مذاکرات با بازیکنان طوری پیش می‌رفت که مشکل خاصی ایجاد نمی‌شد. در ضمن من معتقدم که در ابتدای فصل تیم خوبی بسته شد و آقایان نظری جویباری و امیری هم در این زمینه تلاش کردند.

پورحیدری در مورد وضعیت فعلی استقلال و اضافه شدن دیرهنگام ملی‌پوشان به اردوی آبی‌پوشان عنوان کرد: متاسفانه بازیکنان ما یک روز مانده به بازی مقابل فولاد به اردو اضافه خواهند شد و هیچ جای دنیا چنین چیزی دیده نمی‌شود. آنها قطعا خسته خواهند بود و این مشکلات به خاطر نوع برنامه‌ریزی‌ها است. برای بازی با گوام یا ترکمنستان نباید ۲۰ روز لیگ را تعطیل کنند.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه در نیم فصل دوم چند بازیکن به این تیم اضافه خواهند شد گفت: در این زمینه هنوز کادر فنی تصمیم نگرفته است ولی قطعا تیم باید تقویت شود. کرار که جدا خواهد شد و ریوالدو هم قبلا از استقلال جدا شده است. طبیعی است که کادر فنی برای جذب بازیکن، خواسته‌های خود را به باشگاه خواهند گفت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین