رئیس کمیته برگزاری لالیگا و اعتراف به رئالی بودن

رئیس کمیته برگزاری لالیگا و اعتراف به رئالی بودن

خاویر تباس در مصاحبه اختصاصی با آ اس فاش ساخت که از کودکی هوادار رئال مادرید بوده است.


خاویر تباس، رئیس کمیته برگزاری لالیگا را مدیری مقتدر و قانون مدار می شناسند. رئالی ها او را به هواداری از بارسلونا متهم می کنند و برعکس. پس از تهدید به جریمه رئال مادرید بخاطر توهین هواداران این تیم به بارسلونا در ال کلاسیکوی رفت سال گذشته، انتقاداتی به تباس وارد شد مبنی بر اینکه او از بارسلونا هواداری می کند ولی او امروز در مصاحبه با آ اس، خبر از رئالی بودن خود داد.

تباس در آستانه ال کلاسیکو، در مورد این بازی به آ اس گفت:” این بزرگترین بازی باشگاهی در سطح دنیاست و ما به راحتی امتیاز پخش این مسابقه را به همه دنیا فروخته ایم. بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا این بازی را زنده تماشا خواهند کرد و اسپانیا به داشتن رئال مادرید و بارسلونا افتخار می کند. به شخصه هرگز تصور نمی کنم روزی بارسلونا از لالیگا جدا شود و دیگر ال کلاسیکویی شاهد نباشیم؛ چون کاتالونیا بخشی جدا نشدنی از اسپانیاست.”

تباس در مورد اینکه هوادار کدام تیم است گفت:” از هر هوادار فوتبال در اسپانیا سوال کنید، به شما می گویند که تباس مخالف تیم محبوبشان است؛ چون برای من اجرای قانون در اولویت است و در این زمینه همه تیم ها از نظر من برابر هستند ولی اگر بگویم که طرفدار تیمی نیستم به شما دروغ گفته ام. دوست ندارم مردم مرا دروغگو خطاب کنند.

از کودکی هوادار رئال بودم و هستم. ۲۷ بار ال کلاسیکو را از نزدیک تماشا کرده ام و با گل های رئال از جا پریده ام. فرزندان من نیز همه هوادار رئال هستند و دوست داریم رئال همیشه برنده باشد ولی هرگز احساسات شخصی خودم را در کارم وارد نمی کنم.”

تباس در مورد انتقاداتی که از بنیتس، سرمربی رئال می شود گفت:” چیزی از کارشناسی فوتبال نمی دانم چون حوزه ی کاری من متفاوت است ولی سال گذشته از انریکه هم انتقادات فراوانی می شد اما او بارسلونا را فاتح سه جام کرد. “

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین