رونالدو: رویای من بازنشستگی در رئال است

رونالدو: رویای من بازنشستگی در رئال است

کریستیانو رونالدو در جدیدترین مصاحبه خود فاش ساخت که دوست دارد در رئال مادرید ار فوتبال خداحافظی کند.


رونالدو که دو هفته پیش در مصاحبه با سه نشریه مختلف، از مبهم بودن آینده اش در رئال سخن گفته و رفتن به تیمی دیگر را رد نکرده بود، در مصاحبه با مجله ورلدساکر، از علاقه اش به بازنشستگی در رئال مادرید سحن گفت.

رونالدو در مورد وضعیت فعلی خود گفت:” اگر دقت کنید، در یکی دو سال اخیر من بیشتر به یک مهاجم نوک تبدیل شده ام و در محوطه جریمه حریفان حضور فعال تری دارم؛ چون آنجاست که شما شانس بیشتری برای رسیدن به گل دارید.
دیگر کمتر در کناره های زمین حضور دارم و با بالارفتن تجربه، مهارت های گلزنی من نیز بیشتر شده است. البته غریزه ی ذاتی که در وجود من است نیز به من کمک زیادی کرده است؛ با این حال راضی نیستم و دوست دارم همچنان یاد بگیرم و پیشرفت کنم.”

رونالدو در مورد اینکه چه زمانی و کجا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد گفت:”من ۳۰ ساله ام و هنوز ۴ تا ۵ سال دیگر نیز می توانم در بالاترین سطح، فوتبال بازی کنم. با رئال تا سه سال دیگر قرارداد دارم و دوست دارم آن را به اتمام برسانم. آن زمان ۳۳ ساله خواهم بود ولی بارها گفته ام که از بازی در بهترین تیم دنیا راضی هستم و رویای من، بازنشستگی در رئال مادرید است؛ چون در اینجا احساس راحتی و مفید بودن می کنم.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین