«المحیسنی» سرکرده بارز ائتلاف «جیش الفتح» در سوریه بازداشت شد

«المحیسنی» سرکرده بارز ائتلاف «جیش الفتح» در سوریه بازداشت شد

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پاکسازی جنوب استان حلب، «عبدالله المحیسنی» یکی از سرکرده‌های «دینی» ائتلاف تروریستی «جیش‌ الفتح» را در نزدیکی شهر حلب دستگیر کردند.

خبرگزاری فارس: «المحیسنی» سرکرده بارز ائتلاف «جیش الفتح» در سوریه بازداشت شد

ارتش سوریه «عبدالله المحیسنی» یکی از سرکرده‌های سعودی ائتلاف تروریستی «جیش‌ الفتح» را در نزدیکی شهر حلب دستگیر کرد.

در حالی که عملیات ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت برای بازپسگیری و پاکسازی جنوب استان حلب از تروریست‌ها ادامه دارد، منابع خبری از بازداشت این عضو ارشد دینی تروریست‌ها خبر دادند.

شبکه خبری اسپوتنیک روسیه به نقل از یک منبع محلی سوری گزارش داد که ارتش سوریه یک فرمانده میدانی گروه تروریستی جیش الفتح که تبعه سعودی است را بازداشت کرد.

این منبع خبری نوشت که این تروریست سعودی «عبدالله المحیسنی» نام دارد و در نزدیکی شهر حلب سوریه زنده توسط نیروهای سوری بازداشت شد. او در حال رانندگی با خودرو بود که با موشک ارتش مواجه سپس متوقف و بازداشت شد.

المحیسنی کسی است که بارها شهرک‌های محاصره شده الفوعه و کفریا در ادلب را تهدید کرده بود. او در یکی از ویدئوهای هشدارآمیز به مردم فوعه گفته بود که «امروز ۲۰ موشک به فوعه شلیک کردیم و آنچه دوباره خواهیم زد، بیش از این خواهد بود».

این اولین باری نیست که حضور اتباع عربستان سعودی در سوریه در کنار تروریست‌ها خبرساز می‌شود و طی بیش از چهارسال گذشته اخبار زیادی درباره حضور سعودی‌ها در کنار داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مخابره شده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین