معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه: همایش بزرگ اربعین حسینی در کربلا فرصت طلایی برای امت اسلامی است

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه: همایش بزرگ اربعین حسینی در کربلا فرصت طلایی برای امت اسلامی است

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: اربعین حسینی یک فرصت طلایی نه فقط برای شیعیان بلکه برای امت اسلامی است.

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ اربعین حسینی در کربلا فرصت طلایی برای امت اسلامی است

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در حاشیه حضور در خرمشهر با اشاره به حضور ۳ میلیون ایرانی در همایش بزرگ اربعین حسینی اظهار کرد: با وجود گروه‌های تکفیری و داعش در کشور عراق و مسیرهای متعدد حرکت زائران، باید با ایجاد آمادگی و آرامش بتوان این همایش بزرگ را مدیریت کرد.

وی افزود: همایش بزرگ اربعین حسینی در کربلا یک فرصت طلایی نه فقط برای شیعیان بلکه برای امت اسلامی است و امسال همایش اربعین حسینی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه همایش اربعین حسینی یک حرکت فرهنگی است افزود: ۲۰ گروه رسانه‌ای درصدد پوشش خبری این همایش بزرگ هستند و رادیوی اربعین با آغاز فعالیت خود و دارا بودن گیرنده‌های قوی پیام‌ها و نکات مهم را به صورت گسترده و به موقع منعکس خواهد کرد.

علیزاده با تأکید بر ضرورت هماهنگی همایش اربعین حسینی تصریح کرد: امسال دولت‌های ایران و عراق هماهنگی‌های لازم را برای برقراری نظم و خدمت رسانی مناسب به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) انجام داده‌اند.

وی، “أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم “ و “هَیْهاتِ مِنّا الذلَّه” را دو شعار محوری همایش اربعین حسینی دانست و گفت: در اربعین حسینی ۸۰۰ روحانی با مدیریت بسیج به موضوعاتی شامل وحدت جهان اسلام در مقابل استکبار، نهضت عاشورا و ظلم ستیزی و استکبار ستیزی، افزایش بصیرت به عنوان شرط ظهور، اسرائیل و آمریکا به عنوان دشمنان اصلی جهان اسلام و جریانات تکفیری خواهند پرداخت.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین